wtorek, 28 lutego 2017

SUABO

Notki nie było w tamtym tygodniu.
No to tym razem na usprawiedliwienie powiem tylko że końcówka lutego jest... Pracowita. I to dosłownie. Albowiem całe moje życie kręci się wokół pracą, co ją dostać mam w marcu, a o której jeszcze wam nie powiem, bo zawsze jak się tu czymś pochwale to jest całkiem na odwrót. No. A wracając do meritum to sobie żyje lawirując między chęcią bycia normalną, dorosłą, odpowiedzialną ( w końcu duży odsetek moich rówieśników to już mężowie, żony, matki, ojcowie... Albo przynajmniej studenci u progu pracy magisterskiej. ) a powrotu do czasów gdy największym problemem mego życia było to jaki ustawić opis na Gadu-Gadu albo czy Kinga i Piotrek z "mjakmiłości" (która nawiasem mówiąc właśnie sobie leci ale ja nie oglądam bo pisze do Was. No i nie mówcie tylko że Was nie kocham.) się rozstaną.
I pomyśleć że kiedyś moim marzeniem było być dorosłą i niezależną...
Taki mi się dziś dzień trafił. Pełen narzekania, smutny. W końcu każdy kiedyś słabnie. I dziś taki dzień. No. Więc patatajujcie dalej. Ja jeszcze się nad sobą poużalam.

Ps Możecie powiedzieć że będzie dobrze. Wcale się nie pogniewam.

8 komentarzy:

  1. Oczywiście , że będzie dobrze ! Wiosna idzie . Słońce swieci . Święta nadchodzą . Nowa praca będzie . No jak nie będzie lepiej jak tu takie perspektywy ?
    Głowa do góry ! Wszystko co złe kiedyś się kończy . Wiara czyni cuda - wierz mi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę! Tobie mogę wierzyć 😘

      Usuń
  2. Ooo z tą pracą to jak u mnie, będę za Ciebie trzymać kciukory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żabo, będzie dobrze, zobaczysz, życie to taka sinusoida raz w górę raz w dół. A doły są po to, żeby docenić góry �� ściskam Cię mocno. I kciuki za pracę też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doły są po to by docenić góry. Od dziś moje motto ;* Z takim wsparciem nie zginę <3

      Usuń
    2. :-) czyli ja mam lepszą częstotliwość postów niż Ty?? No niemożliwe 😁 pamiętam o Tobie eber ever 😘

      Usuń
    3. No widziałaś jakie to życie przewrotne :D hahaha <3

      Usuń