sobota, 15 października 2016

Pięć lat.

<a href='http://pl.freepik.com/darmowe-wektory/5-lecie-etykieta-uroczystości-znaczek-w-kolorze-złotym_909377.htm'>Designed by Freepik</a>
freepic.com



Pięć lat bloga.
Pięć lat z Wami.
60 miesięcy, 350 opublikowanych wpisów.
Wiele łez, złości, radości, nadziei. Marzeń, planów, zwierzeń.
Wiele osób odeszło, wiele przybyło,
Dwa staże, dwa kursy, dwie niezdane poprawki z matmy, cztery spotkania blogowe, litry kaw z A.
Niesamowita radość.
I wdzięczność za Was, moich czytelników.
Wspólnie z Wami żegnałam dziadków.
Wspólnie z Wami powitałam dwójkę siostrzeńców.
Nieporadne pierwsze słowa Igorka zmieniły się w dialogi.
Komunia Adriana,
te moje dwa pierwsze, niezapomniane,
samodzielne wyjazdy...
Pięć lat...
Dziękuję, że wciąż jesteście ze mną :*
I mam nadzieję, że jeszcze nie jedna rocznica przed Nami. :)

14 komentarzy:

  1. :-) niedługo dziesięć, potem piętnaście :-) życzę Ci kochana zeby mój słomiany zapał do pisania nigdy nie był Twoim udziałem :-* i niech pisanie zawsze sprawia Ci wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana, piękna rocznica :)
    To ja życzę kolejnych i cieszę się, że tu dołączyłam :))
    ach, no i zaklep sobie popołudnie na 23 listopadA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ja też się cieszę, że tu dołączyłaś!!

      Usuń
  3. Czas tak szybko płynie... ;) Życzę podwojenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto Lat, Sto Lat!

    Ja rowniez mam nadzieje, ze jeszcze wiele rocznic przed nami! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko żeby warunki sprzyjały ;))

      Usuń
  5. Gratulacje, życzę kolejnych cudownych lat w blogosferze :-)

    OdpowiedzUsuń