środa, 1 czerwca 2016

"Tam, gdzie nie ma dzieci, brakuje nieba."

Bądźcie dziś dziećmi. Śmiejcie, marzcie, bawcie się, bez zahamowań. Porzućcie wszelkie obowiązki, problemy i troski! Życzę Wam pięknego, słonecznego, słodkiego i kolorowego dnia!! Uściskajcie ode mnie wasze maluchy!! <3

Mojej czwórce wspaniałych życzę by... byli nadal sobą. Bo swoją obecnością sprawiają że codziennie budzę się silna i szczęśliwa. Bo są. I to mi wystarczy...
Adi, Iguśku, Miluniu i i Oskarku! Dziękuje Bogu, że was mam, a także waszym rodzicom, za to że pozwalają mi tak aktywnie uczestniczyć w waszym życiu. Obserwacja całej waszej bandy jest dla mnie cudowną przygodą życia. Niesamowite jest widzieć jak rośniecie, jak się zmieniacie. Jak się od siebie różnicie, a jednocześnie tak bardzo jesteście do siebie podobni. Dziękuje za waszą bezinteresowną miłość, za tę radość w oczach ze spędzonych wspólnie chwil. Za to, że przy was nadal mogę czuć się jak kilkuletni dzieciak, śmiejąc się do rozpuku i poznając świat na nowo. Za rysunki, buziaki, uśmiechy, nieustającą inspirację do tworzenia bloga. Za to, że przy Was zapominam o wszystkim co złe i wiem że sobie poradzę cokolwiek będzie. Za to, że moje ograniczenia ruchowe są dla was niewidoczne i że wszystko wam jedno, czy stoję, czy siedzę. Motywujecie mnie do codziennej walki o siebie.
Najszczęśliwsza ciotka, najwspanialszych siostrzeńców świata!
:*




2 komentarze:

  1. Jak pięknie napisane ! Uśmiechu dla wszystkich , którzy ten uśmiech dostarczają :-)

    OdpowiedzUsuń