poniedziałek, 28 grudnia 2015

Poświątecznie. Z dedykacją dla A. :*

Święta, święta i po...
Co prawda święta zawsze liczę od wigilii aż po nowy rok, więc możemy przyjąć że nic się jeszcze nie skończyło. ;)
Czas świąt choć minął zaskakująco szybko to był piękny.
Rodzinny, spokojny, wesoły. Tak jak lubię.
Wigilię spędziłam w tym roku u siostry. Potem, już po wieczerzy był czas na wspólne granie, oglądanie nieśmiertelnego Kevina :D
W Boże Narodzenie był u Nas gość. Ten wyczekiwany, najmłodszy w rodzinie. Cudowny, podobny do siostry, maleńki i...taki spokojny... Uwielbiam patrzeć na takie maluszki...

Kot rozbiera choinkę.Ja sobie grubnę, bo tu pasztecik, tam kolejny kawałek ciasta...
Powoli  czekam na koniec roku. W tym roku nie mam wciąż żadnych planów. Ale jest jeszcze czas.
Póki co czas wyciągnąć kalendarz na 2016 rok i przynajmniej dla zasady opracować postanowienia noworoczne:
Po pierwsze-być szczęśliwą.
Po drugie-Łapać chwilę.
Po trzecie-Być tu częściej.
Po czwarte-Używać częściej aparatu. Zdjęcia z mojej komórki są okropne. :P

Czy mi się uda?
A któż to wie?
:)

Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia. Migawki ostatnich tygodni.
Ze specjalną dedykacją dla Anetki. :*


Kartki, kartki, kartki

Uwielbiam supermarkety!
 A te świątecznie przystrojone to już szczególnie!

Igorecki połknął bakcyla ? ;)

Wyprawa do kina <3 z B :*

Uszka in progress...

Wiem, zbyt wiele nie widać. :P 


Ciasteczka, ciasteczka, ciasteczka...

Mała, własna, osobista <3

Spotkanie z przyjaciółmi. II dzień świąt

Bożonarodzeniowa kawa!

Samoróbka z Olsoniastą

Tutaj pierniczki, jeszcze przed włożeniem do piekarnika

Kartki, kartki,kartki. Znów.




Tygrys śpi. Jak zwykle.
Jak zwykle wtedy gdy chce mu zrobić zdjęcie.

Za chwilę jednak postanowił się zlitować.
 Niepowtarzalna okazja byście zobaczyli jego ślepia. :P
To ja wstawię tu kolejną kartkę...

...A wy szybko udajcie zaskoczonych!!

Bożonarodzeniowe wspomienia. :) Ładny miałam sweterek? :P




Kto dobrnął do końca?





12 komentarzy:

  1. Sweterek miałaś przepiękniasty! do końca dobrnęłam i nawet mogłabym jeszcze te kartki oglądać;) postanowienia noworoczne mi się podobają! i proszę mi się tego trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się tego trzymieć jak tonący brzytwy ;)
      A kartki... no uważaj bo sobie do serca wezme i was zasypie :P

      Usuń
  2. Sweterek miałaś śliczny, przypuszczam, że to limitowana kolekcja Zara Young? :)Ale, ale! Gdyby ktoś śmiał twierdzić, że coś ze sweterkiem nie tak, pamiętaj! Ładnemu we wszystkim ładnie!
    Ech, maluszki... No cudne są :) Zwłaszcza te spokojne, które dają żyć :)
    Cieszę się, że święta udane :*
    I odezwę się, odezwę, ale muszę trochę pobyć sama w jaskini :) Mój męski pierwiastek się odezwał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło masz w tej jaskinii?
      Oskarek to grzeczne dziecko, złośliwi twierdzą, że już niedługo :P
      A kolekcja to PRL young :P

      Usuń
  3. Hmm a zdjęcie z żubrem to przepraszam gdzie? B-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dedykację ! Taką fotorelację to ja lubię !
    Cieszę się bardzo , ze chociaz Ty miałaś udane święta ! I że one nadal dla Ciebie trwają :-) . I bardzo , bardzo dziękuję za kartkę . To naprawde niesamowite znaleźć wsród sterty rachunków taką miłą niespodziankę . Na dodatek własnoręcznie zrobioną ! Dziekuje , dziękuję, dziękuję !

    I życzę spełnienia wszystkich postanowień !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co ładniejsze - sweterek, kartki, czy te ciasteczka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam takie relacje ;) Mogę poczuć się tak, jakbym przez moment była tam z Wami, patrzyła na te ciastka i filiżanki :)

    Ja Ci życzę, byś spełniła te marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Martynka :* mam nadzieję, że starczy mi weny i motywacji by tych relacji było więcej i więcej :)

      Usuń