niedziela, 20 grudnia 2015

Ho, ho,ho... Czyli o "Kryszmas tajmie" i o czym się jeszcze nawinie.

Siostrzeńca poznałam.
Wiecie?
Wczoraj.
Jak możecie się domyśleć. Zakochanam na zabój.

Nie wiem co sobie On myśli o mnie, bo jeszcze mówić nie umie.
Nie mniej jednak na dzień dobry jak tylko stanęłam nad jego łóżeczkiem, to się popłakał.
Podobno głodny. No ja mam nadzieję, że to tylko głód, ewentualnie wzruszenie. :P
Cudowny, tak jak jego siostra. I kuzyni. Ach.

Dziwny ten grudzień.
Rzekłabym że szalony!
Rozpęd taki, że naprawdę żywcem czasem padałam i nie miałam czasu na nic.
Już teraz mogę się Wam pochwalić, że mam pracę. Co prawda chwilową, oraz zdalną (komputerową w domu) ale mam. No i trochę grosza wpadnie do kieszeni. Także fajnie...
Miałam także multum kartek do zrobienia. Część wyślę dopiero jutro...
A części po prostu nie zdążyłam. Znów.
Ja się poprawię.
W przyszłym roku zacznę w lipcu.

A tak to co?
B. postanowiła przed tygodniem zrobić mi niespodziankę i zabrała mnie do...kina!
I to na "Listy do M2" które tak bardzo chciałam zobaczyć!!
Szczęściara jestem, co?
Po drodze było jeszcze centrum handlowe, mcdonald (ciii!), oraz sklep zoologiczny. (My właścicielki zwierzów mamy swe obowiązki :P )
A co do kina, to... Znów je polubiłam!
Jakoś tak się składało, że zawsze trafiałam na kiepskie filmy. Listami się nie zawiodłam w ogóle. Piękny, mądry, bardzo klimatyczny film.
 W dodatku nie siedziałam jak zawsze na samym dole.
Wiadomość do wózkowiczów-CINEMA CITY posiada specjalne miejsca dla osób niepełnosprawnych. Szukajcie informacji na ich stronach. W dodatku obsługa nie zawsze może być poinformowana, dlatego walczcie o swoje ;)

Mikołajki były sowite. Chłopaków i Milenki prezenty przestałam liczyć po piętnastym ;)
Szalenie miło patrzyć się jak czekają, piszą listy, jak piszczą na widok prezentów! Cudo nad cudami!
Tymczasem po mikołajkach czas pośpieszył.Jak porąbany.  Trza było więc zrobić pierniczki, skończyć kartki, zacząć myśleć o porządkach i kąciku na małą choineczkę w mej turkusowej komnacie.

Po drodze były urodziny Igoreckiego, który jak nakazuje tradycja się pochorował.
Tzn niby coś było, ale ani gorączki, ani nawet humoru złego...
A ja? Ja się mogłam nim nacieszyć całe dwa dni.
Były bajki, zabawki, klejenie łańcucha i jak zawsze rozbrajające dialogi:
"-Ciociu! Jestem szybki jak burza!
  -Chyba jak piorun!-Po czym dodałam chcąc się podlizac ;)-Ty jesteś moje słoneczko.
  -Nie. Ja jestem Igolem." 

No. ;)


Coś jeszcze?
Aaaa.
Moja siostra (MMS-Mama Moich Siostrzeńców) kończy dziś ileś tam lat (chyba osiemnaście).
Dlatego siostro, żyj sto lat, pociechy z chłopaków, męża i sióstr. :P
I śpiewamy:
Jak się z Nami nie napije...


To se ją wypożyczę. ;)



Wpadne przed świętami!!
Chyba.


10 komentarzy:

  1. Sto lat dla Siostry , Sto lat dla Igoreckiego i dla nowego Siostrzeńca tez !
    Grudniowe wariactwo - jak ja to dobrze znam ! Ale braku zdjec jednak wybaczyć nie mogę 😉 Się Noelka poprawić musi !
    Moze być po świętach .
    A wiesz ze jak kiedys szukałam kin dla niepełnosprawnych to w cinema nic takiego nie znalazłam ! Ale dobrze , że tak jest - ograniczeń nie lubimy .
    Wesołych Świąt !
    Spokojnych i leniwych .
    I niech trwają dlugoooooooo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych świąt i dla Ciebie :* post będzie, zdjęciowy, ze specjalną dedykacją :*

      Usuń
  2. Och, och! Wszystkiego NAJ dla Wszystkich! Ale macie tam fajnie- tak Was dużo, gwarno, wesoło!

    Cieszę się, że tak dziś pozytywnie u Ciebie. Nooo, tak, w lipcu zacząć to dobry pomysł- też spróbuje tej metody, bo mimo szczerych chęci- no nie dam rady w tym roku. A jeszcze, dziady jedne, zmienili mi godziny otwarcia poczty na moim zadupiu- o jakże się wściekłam w piątek. Dobrze, że tam nikogo nie było, bo trochę niecenzuralnie Ich tam pozdrowiłam.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za ludność?! Zmienić godziny przed świętami? Podejrzewam, że dziś duuzo osób ich tak pozdrowiło. Nie koniecznie podczas ich nieobecności :P
      Cała familia dziękuje za życzonka ;) :*

      Usuń
  3. Sto lat dla Siostry!
    No i oby to kino częściej w fajnym gronie i na fajnych filmach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia! Kopę lat ;)
      Dziękujemy za życzenia :)

      Usuń
  4. Spokojnych i wesołych świąt ;)

    Dla siostry też wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie!
      Dla Was też wesołych, zdrowych i słodkich świąt!

      Usuń
  5. Ej, no to super, gratuluje pracy!
    Sto Lat dla Siorki!
    I Wesolych Swiat, tak na wszelki wypadek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych, wesołych ale spróbuje nie mieć lenia i wpaść :PP :****
      dziękuje bardzo Agatka <3

      Usuń