środa, 14 października 2015

Zmiany. Po raz pisionty.

Kobietę najbardziej cieszy nowa para butów albo kiecka.
Noelkę najbardziej cieszy nowy blok techniczny, klej, i...wygląd bloga ;)

Nie liczę już ile razy w tym roku zmieniałam wygląd tego miejsca. I pewnie zmienię nie raz jeszcze.
Bo ja lubię sobie tu od czasu odświeżyć. W dodatku Madzia, Ala a nawet Olson zaczęły jakieś remonty na swoich stronach. A ja pozazdrościłam. Taka jestem. :P
Obecnie blog jest w kolorach jasnych, z wiosennymi wstawkami. Taki zabieg ma na celu przegonić złą aurę pogodową.
W poniedziałek w małopolsce spadł śnieg, zaskakując tym samym kierowców. Noelke też ;)
i znowu się zaczną nieśmieszne Noelkowe żarciki, że nie zmieniła opon (faktycznie nie zmieniła) i że nie posiada łańcuchów (faktycznie nie posiada).
A dla tych co poza moimi rejonami na dowód że nie ściemniam załączam zdjęcie z poniedziałku:
A skoro jesteśmy przy zdjęciach, a ja przez swoje całkowite lenistwo nie pokazałam wam instagramowych migawek z sierpnia i września, to teraz coś wam rzucę. Nie chronologicznie, raczej miszmasz.
A co było?
Na kosiarce jeżdżenie

Kota pozowanie...



Ogniska palenie

Piękne pocztówki od przyjaciół zawsze cieszą oko... 
Pyszny obiadek-dzieło siostry.
Noel wieczorową porą... 
To czego zabraknąć nie może... Czyli kolorowanki antystresowe i..
         
Kartki...
                         
...kartki...
                           
i raz jeszcze kartki!

Były jakieś szybkie zakupki...
                                   
I zbiorowe tycie ;)




W sierpniu byłam gościem! Siostrzenica ukochana skończyła dwa lata :)
Dziś tamten upał wydaje się być mglistym wspomnieniem
Mówią że jak się śpi to się rośnie.
To ja go od dziś nieustannie budzę.
 Niedługo się w drzwiach nie zmieści :P
A z październikową galerią,a także kolejnymi zaległościami zdjęciowymi (pozował mój kot, co za nowość, hehe ;) ) wrócę niebawem!


PS Jutro trzecie urodziny bloga Byle do przodu.
AAAAAAAAAAA  < 3




14 komentarzy:

  1. Jutro? Ojej to ja już dziś "sto lat, sto lat" odśpiewam :) I życzenia złożę, żeby i kolejne latka leciały.
    Zmiany są potrzebne! Ale zimą proszę mi tu nie straszyć. Ja chyba czytam same blogi z małopolski :)
    Ładny ten Noel wieczorową porą :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Niech sie darzy :*
      Niech ta wczesnozima idzie bo mi plany niweczy :(((
      :**

      Usuń
  2. P istotne pierwsze plany, ha ha Noe na pewno nie zmieniła opon bo przy pisiontym podejściu wjazdu na balkon przestawia klepki w balustradzie na drugi raz zamiast do #bonarka# zabiorę cie na serwis do tatusia coby ci ogumienie podrasował hehe
    #noe#kochac#bonarka#kfc#ona#w#nosie#ma#zime#judit#osobisty#szofer#noe#

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię jak się zmienia;)
    Z okazji trzech latek upraszam sie o torcik urodzinowy! a co! dietetyczny ma się rozumieć;-P
    Zima brrr, u nas śniegu nie ma a dziś nawet 13 stopni, ale odczuwalna w okolicach kilku stopni co najwyżej, bo pi*dzi jak w kieleckim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja jestem noga z pieczenia :( http://img.zszywka.pl/1/0240/w_4676/kuchnia/dietetyczny-tort-.jpg Masz tu ! Nie dość, że dietetyczny, to jeszcze wirtualny, więc ma zero kalorii :D
      U nas też już dziś po śniegu nie ma śladu, gorzej, że leje :(

      Usuń
  4. Spoznione "sto lat!" dla blogaska!!!

    A fuj, Noel, wezze nie pokazuj tu tego sniegu! Zachowaj fotki na grudzien, bo jak znam zycie, jak sypnelo w pazdzierniku, to Boze Narodzenie bedzie zielone! Osobiscie lubie snieg, ale ZIMA! :D

    To ja z kolei pozazdroscilam zmian na blogu Tobie! Juz od dawna marzy mi sie zmiana u siebie, ale nie moge sie za to zabrac, no i ja kiepska jestem w te klocki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste to ! Mój szablon to np. jakiś gotowiec z hamerykańskiej strony;)

      Usuń
    2. No tak tak, teoria prosta dla Noelki obeznanej z tematem. Teraz mi wytlumacz moja kochana, ale tak na chlopski rozum, jak taki szablon "nalozyc" na swojego bloga, o! :D

      Usuń
    3. No więc szukasz sobie darmowy szablon, pobierasz. Znajdujesz plik html, otwierasz w notesie, kopiujesz cały kod i wklejasz. Czyli wchodzisz w zakładke szablony, i edytuj Kod html i wklejasz to dziadostwo. Gotowe :-D

      Usuń
    4. Eeee... A gdzie to szukac darmowych szablonow?

      Mowie Ci, ze ja jestem technicznie uposledzona! Cud, ze suwaczki dzieciom potrafilam wstawic, a i tak mialy byc na srodku, a sa z boku! :D

      Usuń
  5. Heeej, wszystko cacy ale ja domagam się większych zdjęć na blogu. Jestem upierdliwa, no wybacz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeej, ale jak powiększe te zdjęcia to dostaniesz pikselozą w oczy :PP

      Usuń