czwartek, 1 października 2015

Dwadzieścia dwa.

Doczekawszy tej nocy godziny dwunastej skończyłam lat dwadzieścia dwa.
Próbowałam szukać oznak kolejnego roku życia.
Jakaś zmarszczka, siwy włos, zmiana zachowania.
I nic.
Wciąż taka sama ;) z nadzieją, że kolejny rok życia spędzę jako szczęśliwa, spełniona kobieta.

Miniona sobota utwierdziła mnie w przekonaniu, iż nie ma rzeczy niemożliwych.
I że marzenia spełniają się w chwili gdy najmniej się spodziewasz.
Nagle zobaczyłam pięć moich wiedźm, które tak baardzo chciałam poznać.
Marta, Madzia, Ala, Paulina i Justyna. Cudowne, cudowne i takie...swoje!
Po raz kolejny nie zawiodłam się internetowymi znajomościami!
Spędziłam z nimi najbardziej wesołe, szczęśliwe i kaloryczne godziny mego życia :D
Fajnie jest!

14 komentarzy:

  1. Kochana życzę Ci, by żadne urodziny nie były połączone z jakimikolwiek oznakami kolejnego roku :) :* młodości wiecznej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia wszelkich Marzeń :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat, Sto Lat, kochana Noelko!!!

    Zmarszczki i siwe wlosy niech sie trzymaja z daleka! A co do zachowania, to po ukonczeniu 18-nastki, niech sie lepiej juz nie zmienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh Kochana dla mnie nadal masz 21 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nataluś, dziecko... Na siwe włosi i zmarszczki to Ty masz jeszcze czas :) I po jaką cholerę w ogóle ich wyglądasz :)

    Piękny prezent dostałaś! Takie zaprzyjaźnione "wiedźmy" to jedna z lepszych "rzeczy", które mogą nas w życiu spotkać. Cudnie byłoby kiedyś przylecieć na taki sabat!

    Moja Droga! Życzę Ci przede wszystkim zdrowia i dużo optymizmu, a ten niech przyniesie radość i spełnienie. I niech zawsze otaczają Cię tacy wspaniali ludzie!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia :* na sabat przyjeżdżaj koniecznie

      Usuń
  6. Jeszcze raz wszyyyyyystkiegoooooooo naaaaaaj! :*

    OdpowiedzUsuń