czwartek, 20 sierpnia 2015

TAG-50 przypadkowych pytań o mnie :)

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?


Wózek-hehe :P



2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 Jakiegoś ulubionego nie mam. W każdym znajdę coś dla siebie. Albo raczej coś co mi się podoba. W nie moim rozmiarze… :P

3.Czy lubisz pływać ?
Nie, panicznie się boję wody.

4.Masz jakieś fobie ?
 Tak, kilka poważnych. Ja ogólnie jestem dość bojaźliwa niestety.

5.Pijesz kawę ?
Kawa z mlekiem raz dziennie, w kubku. Mój święty rytuał.

6.Co robiłeś o 24:00 ?
Gadałam z takimi jednymi… :)))

7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Nie

8.Często piszesz smsy ?
 Generalnie wolę dzwonić, ale nie zawsze jest czas i warunki.

9.Czytasz książki ?
O tak, duuużo książek. :)
10. Masz duży pokój ? 
Maleńtasek taki. Ciasny ale ukochany :)

11. Kiedy masz urodziny ?
1 października

12. Jakich piosenek słuchasz ?
Takich od których trudno się oderwać. Muszą mi wpaść w ucho.

13. O której chodzisz spać ?
Po północy.

14. Malujesz paznokcie ?
Czasami tak, coraz częściej. Tylko wtedy mogę zapuścić.
15. Twoje największe marzenie ?
Własna firma/fundacja, dzieci, mąż i owczarek berneński ;)

16. Co lubisz robić ?
Czytać, zajmować się rękodziełem, oglądać seriale, śpiewać, słuchać muzyki.

17.Jesteś leniem ?
Taaaak!

18. Czego się boisz ?
Coraz bardziej szerzącej się bezwzględności, nienawiści i chorób.

19. Umiesz śpiewać ?
Tak kiedyś mówili…

Kłamali.

 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Niee, nie moje smaki ;)
21. Facebook vs Twitter ?
Fejsbuk i konferencyjne godziny ;)

22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, Pinterest, anonimowe.pl

23. Ulubiona piosenka ?
Nie da się wybrać. To się wciąż zmienia. Ciągle mam fazę na jedno.
Ostatnio na Soun’d grace-Na pewno

24. Dużo śpisz ?
Tak osiem godzin na dobę …

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 Tylko te ważniejsze. Jestem kibic sezonowy (Madzia wybacz :PP )
26. Ulubiony sportowiec ?
Stoch!

27. Masz jakieś hobby ?
Blogowanie, cardmaking, decoupage, czytanie, pedagogika dziecięca

28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Nie chodzę już do szkoły i nie wiem czy byłam lubiana czy nie. :P

29.Masz skejpa ?
Niby mam, ale nie używam

30.Co lubisz pić?
Herbatę, kawę i niezdrowe soki :P

31.Ulubiony owoc ?
Malina

32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Zawziętości, fałszu, upierdliwości

33.Zbierasz coś ?
 Nie mam miejsca :P

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
A bo ja wiem…?

35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Jakoś nie bardzo… Marzy mi się sesja zdjęciowa, problem w tym że nie umiem pozować.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Natusia, Natka, Nati, Noelka
37.Masz rodzeństwo ?
Mam cztery siostry. Trzy starsze i młodszą o pięć lat.

38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Nie chodze, ale nie lubiłam…

39. Malujesz sie ?
Ale tylko na specjalne okazje.

40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Zazwyczaj spinam.
41.Kolor ścian w pokoju ?
Turkusowe :)
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Vlogerów, teledyski, filmiki na czasie, tutoriale rękodzielnicze
 43.Jesteś wolna ?
Tak

44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook i google

45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
Nie pamiętam :o

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
z siostrą

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Ziemisty jakiś taki.

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Hmmm, pewnie nadrabiałam serial.
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
MA-TE-MA-TY-KA!

 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Na co dzień 10 minut, na specjalne okazje do pół godziny.

16 komentarzy:

  1. Pierwsza odpowiedź i już mi się papa uśmiecha :) Jesteś niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Tag, a Ty jaka piękna dziś i urokliwa dziś,az milo poptrzeć :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie z niedzieli, z galerii handlowej :D Noela w swoim żywiole :PPP

      Usuń
  3. Świetny tag ! A w ogóle jesteś Mistrzem udzielania odpowiedzi bez wdawania się w szczegóły ;-)
    Moja Ty Kochana Noelko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja tak lubię intrygować :D
      Moja ty kochana Anetko :*

      Usuń
  4. Noel, jestes niesamowita, brechtalam sie przy prawie kazdym pytaniu! :D

    A jakie masz piekne spodnie! Tegoroczna moda, fiu fiu fiu!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A se je trzasnęłam na komunię siostrzeńca!
      Aaa co ;)

      Usuń
  5. mega pozytywna istota z Ciebie :)))) ale to nic dziwnego w końcu zodiakalna waga, a przecież my już tak mamy, że jesteśmy niesamowite :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiste! Wagi są najlepsiejsze i najpozytywniejsze na świecie :))

      Usuń
    2. To jak wagi takie najlepsiejsze na świecie to ja przyznam żem też waga !
      O ! :-)

      Usuń
    3. No przecież widać na kilometr! :D

      Usuń
  6. No nie wiem może wybaczę:pp. Musze to przemyśleć:d

    OdpowiedzUsuń