środa, 12 sierpnia 2015

małej Mi.

Dwa lata temu pod wieczór na świat przyszła Milena.
Przyszła i to z przytupem, a cała rodzina, po trwającej ponad 20 godzin akcji porodowej odetchnęła z ulgą. 
Odtąd żyjemy tak...zabujani w niej po uszy. 
I tak sobie rośnie nasza charakterna kobita. A charakter to Ona maaa! 
Niesamowite jest obserwowanie dziecka jak rośnie. Jak zmienia się z każdą wizytą u Nas. Jeszcze niedawno maluszek, nie do końca kumający, dziś powtarza coraz więcej słów, coraz więcej rozumie i cóż...nadal jest tajfunem najnowszej regeneracji. 
I tylko nie wiedziałam że tajfun ma takie piękne oczy ;)


Mileneczko!
Bądź zawsze szczęśliwa, rozrabiaro nasza! Nie dałaś mi wczoraj powiedzieć życzeń, taka roztargniona, taka duża, taka uradowana swoim ogrodowym kinderbalem. Bo kto by miał czas na takie trajkotanie :PPP
Życzę ci Pyśku mały żebyś była zdrowa, by braciszek którego powitasz JUŻ W GRUDNIU był Twoim największym przyjacielem. By nie rozrabiał za bardzo ;) 
By Twój wrześniowy debiut w przedszkolu był dla Ciebie powodem do radości, okazją do zdobywania nowych kompanów do zabawy.
Byś była zdrowa, wygadana i wciąż tak cudowna... :* 
Nie mogę za tobą czasem nadążyć, ale muszę ci powiedzieć, że jesteś dla mnie jednym z czterech małych powodów, dla których na co dzień walczę i się uśmiecham. Bo jako ciotka nie mogę nawalić, prawda? Dziękuje że jesteś.
Kochamy Cię bardzo :* ciocia Natalia


PS Kochani w moim życiu trochę się dzieje. Nie jest to nic złego, keep calm ;) Trzymajcie kciuki, wkrótce wszystko wam opowiem. Wtajemniczonym nakazuje milczeć :P



8 komentarzy:

  1. I ja dołączam do życzeń dla Milenki :) - 100 lat ,zdrówka i szczęścia :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Mili:)) Samych cudownych dni:)) Żółw oby słuchał;pp. Sto lat Myszko:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Niech żółw będzie grzeczny :D

      Usuń
    2. Najlepsze życzenia dla malej Gwiazdeczki:-)

      Usuń
    3. Dziękujemy serdecznie!!

      Usuń
  3. Sto Lat dla malej Milenki!!!

    Jeju, nie moge uwierzyc, ze mala lobuziara konczy juz 2 latka! Dla mnie zawsze pozostanie roczniakiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihiih, wiesz co? dla mnie chyba też :P

      Usuń