sobota, 4 lipca 2015

Upalnie

Heloł!
Żyjecie?
Gorąco, nie? A będzie jeszcze bardziej! Wyobraźcie sobie, że na stronie mojego powiatu straszą trzydziesto siedmiowymi upałami...

Uchh... Jak to dobrze, że w poniedziałek opuszczam chwilowo domostwo w celu udania się tam gdzie klima-Biblioteka czeka i mam nadzieję że tym razem dotrę tam w koncu!
Sponsorem wycieczki najstarsza siostra... (siostro? dowiedziałaś się właśnie o swoich planach :PP ) Mua!

Rozpoczęły się wakacje. Te zdążyłam poczuć już wcześniej. Olson od początku czerwca jest w domu. Zmiana szkoły, małe zawirowanie, któremu dała rady. Obecnie chodzi do...pracy, wakacyjnej, fizycznej, dość ciężkiej.
Dziwnie mi z tym, że moja młodsza siostra nie jest już najmłodsza w rodzinie. Nawet trochę jestem z niej dumna :PP
Tylko jej nie mówcie czasem. ;))


Tymczasem wszystkie dzieci (również nasze) doczekały się wakacyjnych wojaży. Dla mnie, rencistki siedzącej w domu, trwają nieodmiennie od lat trzech z przerwami (na staże np.). Jednak czuje je za każdym razem, bo to właśnie wtedy zjeżdżają się całe moje tałatajstwo, za którym usycham.

W tym roku jest jeszcze przyjemniej. A. i M. zdały licencjaty. Co się namęczyły to Nasze. Ja w końcu mogłam puścić kciuki, które nabawiły się odleżyn, a One odpocząć.
Odmóżdżam je skutecznie swoim towarzystwem. Zaczęły się więc spacery do 22, spontaniczne wypady, puste kalorie.
Zdecydowanie... Kocham wakacje. ;)

Kazałam stanąć i zrobić pozę. Miało być romantic. 
Moja siostra jako modelka :P 


PS Nie zapominajcie! Dużo pijcie (bynajmniej nie procentów), chrońcie dynki, pilnujcie zwierząt i pamiętajcie by POD ŻADNYM pozorem nie zostawiać dzieci oraz zwierząt w nagrzanych samochodach.No i uważajcie nad wodą.
BO JAK NIE TO MACIE W KŁY!

2 komentarze:

  1. WIDZIAŁAM! WIDZIAŁAM! widziałam to że jesteś ze mnie dumna!! hehehe <3
    no dobra...ja z ciebie w sumie też...chodzi mi o notkę :P
    No oby tak dalej xD
    PS. też sądzisz że powinnam udać się na casting do Tap Madl????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, a potem celebrity splash (kto zna ten wie)

      :P

      Usuń