wtorek, 7 lipca 2015

Na karuzeli

Wsparcie od jednych
Kopniak od drugich
Wczorajsza podróż tam gdzie jestem potrzebna w stu procentach, gdzie zawsze zajęcie.
O kawie, książkach i klimie nie wspominając ;)
Kojące największą deprechę i uczucie bezsilności spotkania z osobami, które potrafią opieprzyć, wysłuchać, pocieszyć. Być.
Kawa w kubku znów smakuje. 
Upał kolejny raz cieszy. Nic że dziś ciężko przez niego przędę. 
Przecież takie jest prawo lata.  :)
Zawsze przecież tak jak w niedzielę można poprosić niezawodnego Olsona by "trochę pokropił" :P
Trochę? Schłam dobre trzy godziny! 
własność: http://coffeemonsterlove.blogspot.com/

Nowa dostawa książek, nowe zajęcia, nowe wyzwania.
Dziś jest dobrze. 
Ale nie wiem jak będzie jutro.
I wcale mnie to dziś nie obchodzi. 

Buziaki słoneczne z upalnej, turkusowej komnaty
N. :*

14 komentarzy:

  1. mam nadzieję, ze jutro będzie jeszcze lepiej! Zdjęcie bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D dziękujemy bardzo :D
      :*

      Usuń
  2. No weź Ciotka nie żartuj, że kawa Ci nie smakowała?!
    Takie prawo lata powiadasz?! No cóż... Ja przyznaję, że powoli mam jednak dość :) Buziaki Kochana!

    Fajne z Was Siostry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie!
      Noo, są takie dni, że NAWET KAWA nie smakuje ;)
      A ja lubię lato, nawet na ten upał nie psioczę zbyt :D wszystko lepsze od jesieni (tej szarej) i zimy. Blaaa ;)

      Usuń
  3. Z tego Waszego zdjęcia to wynika,ze całe lato będzie wesołe :), śliczna foteczka :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się jak możemy żeby było wesoło :))) dzięki!

      Usuń
  4. No laseczki fotka rewelacja ! Niech żyje lato, kawa a nawet upały !

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz swój azyl i to najważniejsze;)) zdjęcie bomba ale te jedno lepsze co u Oli:**. Pozdrowionka z gorącego Dobiegniewa♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, cudownie mieć miejsce gdzie można uciec-nawet jeśli nie często

      Na drugim zdjęciu wyszłam...DZIWNIE :PP

      Tęskniem < 3

      Usuń
  6. a jutro.....będzie futro :))) trzeba żyć chwilą i w niej tonąć w całości i nie dumać na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się tego nauczę-spoko loko :P

      Usuń
  7. Boskie zdjecie! Ilez to podobnych, wariackich fot mam z wlasna siorka! ;)

    No wlasnie, lato rzadzi sie wlasnym prawem, a dla mnie prawdziwe lato MUSI byc upalne! Z westchnieniem przyjmuje kazdy spadek temp. ponizej 25 stopni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś trochę chłodniej i powiem ci że dwa dni ostatnie tak mi dały fizycznie w kość, że z przyjemnością oddech złapię. Ale nie na długo! Już zapowiadają nastepne upały i się cieszę :D

      Dziękujemy z Olsoniastą :)))

      Usuń