wtorek, 28 lipca 2015

Czas odkurzyć..

...bloga.
Lipiec oprócz tego, że bywa bardzo upalny, to i również jest dość intensywny (dzięki Bogu).
Ale jakoś nie sprzyja mi w pisaniu notek.
Wyobraźcie sobie, ostatnio JUŻ PRAWIE W TYM MOMENCIE miałam piękną notkę napisaną i klik...zacięła mi się przeglądarka.
Żeby było ciekawiej, to zazwyczaj wpis dodawał mi się do szkiców, tym razem jednak wszystko poszło się rąbać.
No i wena też. No to machnęłam ręką. Przyjdzie mi z powrotem to wam opowiem.
A co się działo w lipcu?
Między innymi nowy członek rodziny-dwa tygodnie temu zostałam właścicielką miałczącego, rudego. Sympatyczny (po pani), słodki (po swojej kociej matce) i baaardzo niegrzeczny.
(O, to już na pewno po ojcu!)

Następnym wydarzeniem była moja nocna obecność w bibliotece, gdzie cudownie spędziłam czas. Ale o tym to kiedyś, trochę bardziej obszernie.
W dalszych planach biblioteka jutro.
W bliższych planach kawa-bo coś zasypiam...



PS Adrian skończył trzecią klasę. W domu bywa mało. Jak to w wakacje. I o to chodzi! ;))
PS 2 Igor skończył przedszkole... I ugryzł się w palca podczas śniadania... :P W sierpniu ciotka będzie pilnować podwójnie.
Jakaś melisa czy coś? :)))

PS 3 Moja przyjaciółka obchodzi urodziny! < 3

12 komentarzy:

  1. Rude kotki są super! Melisa nie działa, zapomnij :)
    O, ja też siadam do kawy, to może tak razem- wirtualnie?!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ciacho mam... z nektarynkami, ucierane. Pychota. Ukroić Ci kawałek?!

      Usuń
    2. Dawaj to ciacho!!! I czego nie piszesz na priv? Z tobą kawa zawsze! :***

      Usuń
    3. Rude koty są super i zachowują się jak po podwójnej porcji kocimiętki ;)

      Usuń
  2. To wrzuc jakas fote nowego czlonka rodziny! :)

    Ciesze sie, ze nie masz CZASU na pisanie notek, bo to znaczy, ze dobrze spedzasz czas z dala od kompa! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie niedługo wstawię :*

      Usuń
  3. niech żyją wakacje i oby jak najbardziej intensywne :)
    pozdrówka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój też zakurzony, ale w końcu wakacj i czasu brak;d. Rudy jest piękny:)) Spóźnione ale sto lat dla przyjaciółki:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam notki i nie mam siły / czasu skończyć ...
    Czytam Wasze , chce skomentować i juz jest coś innego do zrobienia . Tak intensywnych wakacji nie miałam juz dawno . Szkoda tylko , że ta intensywność nie idzie w parze z przyjemnościami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę ci z całego serca, by szybko nadszedł wrzesień-choć z obowiązkami to spokojny :*

      Usuń