piątek, 26 czerwca 2015

Piękności z "Twórczych inspiracji" Coricamo i news wakacyjnej treści

Zaczęły się wakacje. Wiecie? Nie ogarniam. Dopiero przecież była wielkanoc, a tu już? KONIEC ROKU SZKOLNEGO? 
I tak raptem nagle Adinek, przecież całkiem niedawno mały został...czwartoklasistą. Tzn tak zupełnie to dopiero po wakacjach, ale jednak... Uch... 
Zdjęcia ze świadectwem nie pozwolić zrobił. Teraz to się zacznie, podwójna nauka, okres dojrzewania. 
Po butelce waleriany dla Nas, podwójna dla jego rodziców ;) będzie dobrze! 

PS Igor nie chciał wczoraj powiedzieć wierszyka w przedszkolu albowiem:
"Bo mi się nudziło".
Strasznie nudne to przedszkole. ;)



A u mnie co? Dwa dni internetu nie miałam, nad czym ubolewałam, bo taaakie piękności dostałam!
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą"Coricamo" poszukującą testerów ich czasopisma, które mam szansę pokazywać Wam na łamach swojego bloga. O czym? O rękodziele, czyli to co tygrysek (Noelka) lubi najbardziej ;)


Kilka słów o "Twórczych inspiracjach" :

" "Twórcze Inspiracje" - dwumiesięcznik dla ludzi twórczo zakręconych. Prezentujemy w nim kursy wraz ze szczegółówymi zdjęciami róznorodnych technik rękodzieła; haft, haft koralikowy, beading, frywolitka, patchwork i wiele innych interesujących i modnych technik."
www.coricamo.pl


Gdy dostałam najnowszy numer "Twórczych inspiracji" natychmiast się zachwyciłam!
Jest to gazeta bardzo fajna, przejrzysta.

Okładka w klimacie wakacyjnym zachęca do zaglądnięcia do środka! 
Na początku wita nas bardzo przejrzysty spis treści, informujący Nas o tym jakie cudowności kryje numer. 
Potem jest już tylko lepiej! Kolejne strony pokazują nowe pomysły, inspiracje. 

Jak słusznie zauważyła moja siostra część projektów z czasopisma jest skierowane do osób, które znają podstawowe kroki danego rękodzieła, np Makramy, czy Frywolitek. Nie oznacza to jednak, że "nowicjusz" danej gazety nie powinien mieć. 
Ja oglądając gazetę, a mając bardzo małe doświadczenie (no dobra, nie mając w ogóle ;) ) w robótkach typu szycie, czy haftowanie tylko się nakręciłam, mając ochotę na spróbowanie czegoś innego. 
W tym numerze pojawił się obszerny artykuł o "Friendly plastic", w którym omawiane są podstawy, pierwsze kroki i poradzi sobie z nim całkowity amator. A te bardziej zaawansowane projekty będą mi przydatne, gdy już doskonale opanuje podstawowe zasady! :) 

To czego mi brak, to zdecydowanie prac z papierem, które głównie wykonuje. Mam jednak nadzieję, że kolejne numery skryją coś co przyda mi się do moich karteczek! 

To co zasługuje na uwagę, to fakt, że gazeta ma specjalne miejsca, służące do wpięcia jej do segregatora, lub połączenia tasiemką/ sznureczkiem. Super sprawa! W takiej formie lepiej przechowuje się czasopisma, bez potrzeby ich dziurkowania. A kolekcja nie będzie nam się walać po całym pokoju. Dla mnie bomba! 

Czasopismo skrywa wiele porad, szablonów, wzorów, które są można wykorzystać w swoich pracach.
Świetnym urozmaiceniem gazety są kody QR. Za pomocą specjalnego programu w urządzeniach mobilnych, którymi skanuje się kody można uzyskać dostęp do dodatkowych filmików, kursów, informacji, których nie znajdziesz w gazecie. Bardzo pomocna sprawa i podwójna zabawa :D 

Gazeta skrywa także ofertę sklepu "Coricamo", którego asortyment zachęci rękodzielnika. Jego strona to : www.coricamo.pl
Na stronie odnajdziecie także archiwalne numery "Twórczych inspiracji" , jeszcze więcej inspiracji ;) i bezpłatne wzory, szablony do pobrania! A także kursy, tutoriale... 
Przepadłam na dwie godziny :D Można także zapisać się na forum, by podzielić się uwagami, poznać innych rękodzielników czy pooglądać moc pięknych rzeczy, jakie wytwarzają inni czytelnicy. 
Och, czuję że będę tam częstym gościem! 


Ogólnie rzecz biorąc: Jestem bardzo zadowolona! 
Cieszę się, że mam przyjemność testowania tak fajnej gazety. Mimo, że czytałam ją kilkakrotnie, jeszcze nie raz oglądam te cudowności, czytam instrukcje. Świetny dodatek do codziennej kawy, niezbędnik osoby kochającej rękodzieło. Dla każdego coś dobrego! Serdecznie polecam! :)

Gazetkę kupić można w większości kiosków, a także na stronie coricamo.pl . Tam znajdziecie także archiwalne numery. 
Jej cena wynosi 9,70 - Nie jest to mało, jednak gazeta może posłużyć nam na lata, z racji obecności wielu porad, czy szablonów. W dodatku gazeta jest dwumiesięcznikiem, dlatego nie nadszarpnie ona zbytnio naszego budżetu. Osobiście uważam, że cena jest w sam raz. Widziałam w końcu droższe gazety hobbystyczne. 

Serdeczne podziękowania dla "Coricamo" za danie mi szansy na 
testowanie "Twórczych inspiracji". 
Mam nadzieję, że recenzja Was zbytnio nie zmęczyła, a nawet się spodobała. W recenzji stawiam dopiero pierwsze kroki, przyznam że mam sporego pietra. :) Podobało się? 
Zachęciłam? 
Chętnie poznam wasze zdanie i obiecuje, że kolejne recenzje, które otrzymam, będą jeszcze lepsze. Dla Was mogę się postarać < 3 



www.coricamo.pl/ Strona sklepu "Coricamo" 

http://blog.coricamo.pl/ Blog firmy, pełny inspiracji, porad, prezentujący najnowsze trendy w rękodziele.

http://coricamo.com/forum/  Społeczność fanów rękodzieła





8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa gazetka , recenzja udana i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uleńko! Gazeta naprawdę bardzo mi się podoba,polecam! Coricamo tak samo :) nawet nie tworzący może pocieszyć oko :)

      Usuń
  2. O widzisz , a ja wlasnie dostałam zalecenie odprężenia sie przy jakiś " robótkach ręcznych " . Mają pomóc odpocząć psychicznie . No i panika : ja nic nie umiem ! No to juz wiem skąd sie naumiem .
    Dzięki za ten wpis !
    Recenzja pierwsza klasa 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie pomaga w życiu jak arteterapia ! Naprawdę ! Polecam ! W razie co mój facebook stoi dla Ciebie otworem i gdy już się zdecydujesz na jakąś formę rekodzieła to poszukam ci informacji. Robótki są trendy :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się razem z Tobą :) gazetka wygląda zachęcająco, chyba zajrzę na ich stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj! Frywolitki są :D od razu o Tobie pomyślałam :)

      Usuń
  5. Dzięki za recnzję. Nie znałam pisma, ale chętnie zajrzę. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, cała przyjemność po mojej skromnej stronie :D

      Usuń