wtorek, 30 czerwca 2015

Nie dobry czas...

Nie spałam dziś do drugiej w nocy.
Zasnąć nie mogłam.
I znów za dużo myślałam.
Znów będę łazić jak ćma.
Znów utraciłam radość życia.

Utknęłam.

Nic nie cieszy.
Właściwie czasami się zastanawiam czy w wieku 21 lat wyczerpałam już limit dobrej pasji?
Jestem dziś taką egoistką...
Nie mam ochoty myśleć, że będzie dobrze.
Nie chcę znów udowadniać, że jestem silna.
Nie chcę słuchać ludzi, którzy na pstryknięcie palcem mają to o co ja walczę od tylu lat...
Narzekania, marudzenie...
Co ja mogę wiedzieć? Nie mam przecież obowiązków. Wieczne wakacje.
Raj.

Nie chcę myśleć że mogło być gorzej.
Wiem że mogło. Wiem że może.
Ale mam to dziś w nosie.

Nie chcę kolejnych podkręceń śrub.
Osób które uważają, że stać mnie na więcej.
Że powinnam walczyć
Nie mam na to dziś ochoty.
Mam się ochotę pozłościć i posmucić.
I mam do tego prawo.

Nie będę się dziś starać.
Niech to ktoś raz postara się dla mnie.
Ja nie jestem silna, nie będę wzorem do naśladowania.
Są niepełnosprawni silniejsi ode mnie, dzielniejsi ode mnie.
I podziwiam ich z całego serca.
A ja taka dziś nie będę.
Bo mi się zwyczajnie nie chcę.


Nie martwcie się.
Depresja mi nie grozi. Ani nic gorszego.
To tylko dół. Wyjdę zaraz.


8 komentarzy:

  1. Wcale nie musisz byc silna . Wcale nie musisz się uśmiechać , myśleć " mogło być gorzej " ... Masz prawo do doła . Kazdy ma prawo ... Każdy go czasem łapie . Nie zawsze tak naprawdę wiadomo skąd on się bierze . Co jest jego prawdziwą przyczynà . Czemu nadszedł wlasnie teraz ...
    Jest i juz ...
    Wiem , że nie chcesz się tak czuć . Być smutna , bez energii , bez siły , uśmiechu . Wiem to .
    Wiem tez , że on kiedyś minie .
    I wiem jak trudno z nim żyć .
    Daj sobie czas Kochana . Nie bądź dla siebie zbyt surowa . I nie bądź na siebie zła o tego doła . Ten skurczybyk przychodzi sam - nieproszony !
    Ale on minie .
    Daj sobie czas ...
    Przytulam mocno . Mocnoooooo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**** sama twoja obecność, to już dla mnie jak waleriana...

      Usuń
  2. kazdy ma prawo do chwili zwatpien, do dołów i niecheci do zycia i do walki. moim zdaniem jestes bardzo silną osobą i ciagle za Ciebie trzymam kciuki. Ty za mnie tez powinnas, bo mnie dzis tez sie wiele nie chce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzymam za Ciebie kciuki! :*

      Usuń
  3. daj spokój. niczego na siłę. ja też nie raz zaliczam dół i to ogromny. nic na to nie można poradzić. jesteś silna i sama wiesz, że Ci minie prędzej, czy później. często też się kręcę w kółko i wkurzam na moje wieczne wakacje, a potem znowu zmieniam myślenie i nastawienie i zaczynam działać. coś przychodzi mi do głowy, jakieś rozwiązanie i....znowu jest dobrze. tak to już bywa. górki i dołki. posiedź sobie, wypłacz, wyzłość i powoli wrócisz do siebie. trzymaj się, ślę buziaki i dużo słonka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, niczego na siłę, zapamiętam :*** trwa reanimacja nastroju-dziękuje :*

      Usuń
  4. Nie zawsze musi Ci się chcieć, i wcale nie musisz spełniać niczyich oczekiwań. Daj sobie trochę luzu, rób tylko to na co masz ochotę a zobaczysz, ze dobry humor niebawem wróci;)

    OdpowiedzUsuń