środa, 20 maja 2015

Zdemaskowany

Z reguły nie pozwalam chłopcom grać na moim komputerze. Wredna Ja. Wyjątkami od reguły stanowią dni, gdy chłopców mamy pod opieką większość czasu dnia, a pogoda nie fajna, albo tak jak ostatnio, gdy Adrian miał urodziny i w ramach prezentu (się ciocia szarpnęła, nie?) pozwoliłam mu pograć godzinę w simsy.

W tygodniu jednak spędzam z chłopakami czas poza komputerowo. Gdy czasem siostra poprosi bym się nimi zajęła, to wymyślamy coś na dworze, lub po prostu siedzimy i gadamy. Chłopaki to komputerowce, więc gdy do Nas przychodzą zawsze próbują pod byle pretekstem zajrzeć co tam u mnie na ekranie się dzieje.
Wczoraj najpierw wparował Adrian. Spojrzał z błyskiem w oczach na rozgrywaną właśnie przeze mnie partię simsów czworki (no co?! tam przynajmniej mam szansę się dorobić willi i ładnego męża!), po czym pokręcił się i poszedł. Za kilka minut wpadł Igor. Usiadł obok mnie bezpardonowo i wlepił wzrok w grę.

Ja: Co kochanie?
Igor: Ciociu, mama mi kazała do ciebie psyjść!
Ja: Eee, mam się tobą zająć? Okej
Igor: Tak. A Adlian mówił że glas...
Ja: Ahaaa...I mama ci kazała przyjść?
Igor: Tak.
Ja: Żebyśmy sobie razem pograli?
Igor: ...Tak.
Ja: Ale wiesz że mama nie pozwala, żebyś tu grał?
Igor: Ale kazała pseciesssss...
Ja (rozbawiona): O, fajnie, to ja zadzwonię do mamy i się spytam czy możemy grać. Dobrze?
Igor: Nieee, nie dzwoń! Ja juś siobie idę do domu!

Zeskoczył z krzesła, po czym w tumanach kurzu popędził do domciu.

No mój drogi, kobiety nie oszukasz ;)



PS 
MOJA STARSZA SIOSTRA OBCHODZI DZIŚ URODZINY! STO LAT! 

10 komentarzy:

  1. Sto lat dla siostry;-)
    dzieciaki to mają pomysły;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Sprytny lisek :D dzięki! siostra pewnie przeczyta sama ;D

      Usuń
  2. Ale z nich cwaniaki ;-)
    Swoją drogą, które simsy lepsze 3 czy 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simsy czwórka mają lepszą grafikę, te postacie są jakby bardziej "ludzkie" no i banalne budowanie :)

      Chłopaki cwaniaki :D

      Usuń
  3. hahaha . Jeszce trochę to ciocia juz ich nie przechytrzy, coraz cwańsze dzieciaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aż chce się zaśpiewać: "Strach się bać, jeee, jeee" ;) :D

      Usuń
  4. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe dla siostry:)) Zdrówka przede wszystkim:) Ale my mamy kombinatorów w rodzinie;dd. Kostek w domu ma wyliczony czas więc jak się spotykamy to zaraz chce komórkę od Gosi by pograć w Pou;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pou!! Musiałam odinstalować, bo mi dzieci chciały baterię zajeździć :PPP masakra, jakie kombinatory, a strach pomyśleć co będzie jak młodzieży dorośnie :PPP siostra dziękuje ;*

      Usuń
  5. Hehe, maly cwaniaczek!

    P.S. Ja tez lubilam Simsy. :D

    OdpowiedzUsuń