poniedziałek, 25 maja 2015

Komunia Adka-Relacja

"Mamo, mamo, mamo, mamo...Spojrzyj i uśmiechnij się! 
Zawsze kocham Cię tak samo! Każdej nocy i we dnie..."

Zaśpiewały na koniec mszy dzieci pierwszo komunijne na okoliczność zbliżającego się Dnia Mamy. Na rękach poczułam ciary. Kolejny raz tej mszy coś ścisnęło mnie w krtani, że z trudemzłapałam bezdech. 
Wzruszenie. 
Ogarniające, obezwładniające wzruszenie ścisnęło mi gardło. Nie poryczałam się tylko dlatego, że jestem twarda jak żelki z biedronki. 
Wśród innych ludzi wokół mnie zaledwie garstka jeszcze to wstrzymała...

Jednocześnie poczułam się stara. Bardzo stara. Młoda to ja byłam, gdy ten wysoki blondyn był wielkości bochenka chleba. ;) Teraz jestem już poważną ciotką poważnego Adriana. 

Impreza pokomunijna udana. Nawet bardzo. Niesamowite jedzonko, rodzina. Przepiękna, klimatyczna i bardzo przytulna restauracja. Czułam się tam jak w domu...
Szkoda że najfajniejsze chwile trwają najkrócej.

KRÓTKA RELACJA ZDJĘCIOWA...




Ja wiem, że to zdjęcie jest do du... nie profesjonalne.
Jednakże jeśli ktoś jeszcze je ma,
 to może uda mi się dla Was załatwić lepszej jakości.
Miałam niebywałą przyjemność wykonania młodemu zaproszeń :)









Kartka od Cioci Natki ;)






Ta to już od ciotki Martitty. Tyle że w moim wykonaniu
Taka sobie wyszła.









To już z przyjęcia.
Bo przecież każdy szanujący się kawowy potwór powinien mieć zdjęcie z kawą.
A już kawowy potwór po kursie baristycznym to w ogóle!




A to taki jeden Noel. Znacie Noelkę?





Taki trochę wieśniok.






Dwie (nie)profesjonalne blogerki.
Coffe i Noelka. Stare ciotki polki!


Najlepszy deser na świecie. Mus brzoskwiniowy, bita śmietana i lody...
Mrauuuu






9 komentarzy:

  1. EH, znam doskonale to wzruszenie...
    Kochana- kartka od cioci Natalki wymiata- jest MEGA! Za rok mam komunię Marcina chrześniaka (i chyba mojego też) także już, już zamawiam taką- KONIECZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Już Ci to pisałam- pięknie wyglądałaś, i proszę mnie wpisać do klubu kawoszy :)

      Usuń
    2. Masz tę kartkę jak w banku!

      Usuń
    3. Dziękuje Ci bardzo! Do klubu Cię zapiszę...tylko kawę wypiję :P

      Usuń
  2. Natuśka Konusie jakaś ty ślicznota :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak fajnie być dzieckiem i móc przeżyć ten dzień:)) Natalio czy Ty na pewno byłaś na Komunii a nie na weselu? Taka odstrzelona, po prostu bomba;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ślub Adka wezmę kredyt żeby się reprezentować ;PPPP

      Usuń
  4. Komunie są lubiane za zjazdy rodzinne - w końcu jakaś okazja niezwiązana ze świętami, aby spotkać się w większym gronie. Jaka tam stara ciotka... Dopóki ma się siły do działania, młodość tak łatwo nie odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń