czwartek, 7 maja 2015

Blogowo odżyłam...

Wraz z wiosną na moim blogu doszło do zmian.
Wzięłam się za to trochę poważniej. Wspierana przez Olsona, czarownice moje najukochańsze i wszystkich życzliwych mi ludzi, postanowiłam zrobić tu rewolucję.
Na odstrzał poszedł wygląd bloga. Obecnie jest tak jak widzicie, zmieniłam wszystko łącznie z bannerem, który nie wyszedł może super profeszjonal, za to jest CAŁY zrobiony przeze mnie.
Noel taki dumny. Siurp.

Reaktywowałam także instagram, który obecnie uwielbiam. Dzięki niemu mogę zapamiętać drobne szczególiki mojego życia.

Teraz Twitter. Nie powiem. Rajcuje mnie to, że rozwijam swoją pasję. Lubię social media, lubię o nich czytać i wcielać w życie, podczas blogowania.
Jednocześnie próbuje uważać. By nie zatrzeć cienkiej granicy blogowania dla pasji, a blogowania w celu wybicia. Nie chcę stać się maszyną, stroną internetową life style jakich tu w sieci dość dużo. Owszem, chcę tu pokazać niepełnosprawność w pozytywnej formie i poruszyć wiele kwestii, a także pokazywać wam rzeczy które warto według mnie polecić, ale...

Ale prócz tego to nadal będzie mój blog. Mój pamiętnik. Moje wspomnienia, wspomnienia trójki moich siostrzeńców i notki o niczym. Bo to miejsce przede wszystkim ma być dla mnie. I dla Was. Bo bez Was to jakoś...bez sensu? ;)
Kochani, jeśli kiedyś poczujecie, że moje blogowanie zmierza w złą stronę, że utraciłam pasję i mało tu dawnej Noelki, to nie zwlekajcie, powiedzcie.
Gorąco marzę, by mój blog się rozwijał a jednocześnie wciąż był swojski, prosty i sympatyczny.
Czy mi się uda? Nie wiem.


http://coffeemonsterlove.blogspot.com/ Tymczasem serdecznie zapraszam na blog Olsona, mojej rodzonej siostry, młodszej dokładnie o lat pięć i trzy dni. ;) Dopiero się rozwija, ale wiem, że to będzie fajny blog.
Moja siostra w końcu, nie?!
:P

A na koniec moje dwie zakładki decoupage. Zdjęcia robione na szybko z komórki.




12 komentarzy:

  1. Super;-)
    Jak wiosna przyszła to i zmiany potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, właśnie, wiosną mój mózg jest jakiś aktywny taki :PPP

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Starałam się jak mogłam :*

      Usuń
  3. Piękny banner :) gratulacje; zmiana z powerem i na plus :)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baner super ! Zdolniacha jesteś !
    A ja zaglądam do Olsona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olson się baaardzo cieszy z Twojej obecności < 3

      Usuń
  5. Banerek to Ci wyszedl pierwsza klasa! Gdybys nie napisala, pomyslalabym, ze jakis informatyk go dla Ciebie zrobil!

    Do Olsona napewno zajrze, bo nawet adres bloga mi sie podoba, z racji, ze jestem niereformowalna kawoszka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nie, wektorowa grafika jest prosta, a zwłaszcza jak się pracuje na gotowych wektorach i tylko skleja pracę ;)

      My też jesteśmy kawoszki :D

      Usuń
  6. Wiosna, maj i piękne zmiany! :)
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :**** maj to piękny miesiąc :)

      Usuń