poniedziałek, 20 kwietnia 2015

TAG-100 pytań, których nikt nie zadaje

Niedawno w sieci znalazłam kilka fajnych notek tematycznych, które bardzo chce zrealizować. Na początek coś na wesoło i nietypowo. Jeśli ktoś chce się tak samo napisać (ręka boli!) to zapraszam :D 




1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Narodziny moich siostrzeńców. Staż i wolontariat w bibliotece. Poznanie moich przyjaciół. Założenie tego bloga. (kolejność przypadkowa ;)


2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej, bo na otwartą nie ma w mym pokoju miejsca :PPPP


3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
W hotelu, w którym spałam nie dawali takich rarytasów ;PP


4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
W zimie tak, czasem po same uszy. W letnie upały rzadko się przykrywam w ogóle. Inaczej nie zasnę.


5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahahaha, chyba bym musiała go ciągnąć linią holowniczą :D

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Jak byłam mała to wycinałam i miałam do zabawy w sklep :D

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Chyba przez rój pszczół... Przed niedźwiedziem bym nie zdążyła uciec chyba. ;)


8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
W szkole używałam pełno takich karteczek, a teraz jakoś nie... 


9. Czy masz piegi?
Latem mam i to dużo :P


10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Nie, bo mi to wychodzi bardzo sztucznie... W ogóle nie umiem pozować.


11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
W innych wkurza mnie wywyższanie się. Brak umiejętności słuchania. A co w ludziach lubię...hm... To że mam w nich wsparcie, że mogę się z niektórymi osobami miło rozerwać pogawędką :)


12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Liczyłam centymetry jakie przejechałam wózkiem.

PS Po 10 centymetrach się zmęczyłam liczeniem. Human pospolity.


13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Hahahahahaha niee ;D


14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
JW :P

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Ale musiałam mieć mocną głupawkę :P


16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
O taaaak! Zdecydowanie :D 

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Z czterema poduszkami...?


18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Taka zwykła wersalka...Trochę krótsza, bo na wymiar. Ugniotą się na niej dwie osoby ewentualnie.


19. Piosenka tygodnia.



20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
A nie. Kiedyś widziałam bardzo ładne męskie koszule w kolorze bardzo delikatnego różu. To może być eleganckie. Wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Niemniej jednak facet w okularach, w majtkowym różu i solarą raczej mnie nie zachwyci... :x


21. Czy nadal oglądasz bajki?
"Max i Rubyyy, siostra i brat!!"

Ja? Skąd!


22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Dirty Dancing. Nie zjedzcie mnie, ale nie rozumiem fenomenu...


23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Jakbym znalazła skarb to bym zaczęła histeryzować i oddała komuś mądrzejszemu :P


24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Herbatę zimną (serio, najwolę jak jest zimna...), okazjonalnie pepsi, lub inny sok, czasem kompot. Albo wodę z sokiem roboty mojej mamy. < 3

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Czosnkowy!


26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Wszystko co niezdrowe!! Bardzo lubię ogólnie kuchnię włoską...


27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
"I kto to mówi?" wszystkie trzy części :D


28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Igorecki < 3


29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
NIE :(

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
HA HA HA! NIE! :P


31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Matko, listu chyba nie... Może kartki się liczą? 


32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Khem...tutorial w youtube i jedziem!

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie...Ja nie jeżdżę szybko, bo mi koła odkręcą... :(


34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
O tak! Poszłam sobie wtedy kupić batona!

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Ogólnie lubię bułki z różnorodnymi dodatkami! Im bardziej bogato i tucząco tym lepiej :P


36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Kanapki, parówki (tylko jeden rodzaj), jajka w różnej postaci.

37. Kiedy chodzisz spać?
Tak po północy jakoś...


38. Czy jesteś leniwa?
Tak. Si. Yes. 


39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Za księżniczkę :D


40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Chyba kogut...

41. W ilu językach mówisz?
Po polsku. Umiem się też przedstawić po polsku i hiszpańsku. :P


42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie, ale może kiedyś zacznę


43. Lego czy lincoln lego?
Znam tylko lego, ale bolą mnie od nich palce i wole lalki! :P


44. Czy jesteś uparta?
Niby tak, ale częściej bardziej uległa niestety.


45. Leno czy Letterman?
Ale że co?


46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Tak. Oglądam polskie seriale, od poniedziałku do niedzieli. HA.


47. Czy boisz się wysokości?
Tak trochę.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Nie bo się boje, że każą wysiadać.

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Niee, wolę przed komputerem.


50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie mam czasu, podziwiam widoki :P


51. Czy używałeś broni?
Chyba packi na muchy.


52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Jak byłam mała... Ale marzy mi się sesyjka...


53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie uważam tak. Musicale to coś, gdzie trzeba się sporo napracować, przy tworzeniu. To czyjaś ciężka harówka. Więc krytykować nie zamierzam, ale nie moja bajka.


54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie! Chyba że odpust... Jedziesz człowieku po watę cukrową a tu na Ciebie napiera tłum! Straszzzne


55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Jem je bardzo często i uwielbiam :D


56. Ulubione ciasto owocowe?
Biszkopt z truskawkami : 3


57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Lekarką, nauczycielką, nianią, bibliotekarką (w trakcie realizacji), psychologiem (długo, długo).


58. Czy wierzysz w duchy?
Niby nie, ale sie ich boję czasami.


59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Bardzo często.


60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nie


61. Czy nosisz kapcie?
Hmmm nosze takie nieseksowne butki, żeby mi w nozie było ciepło :P 


62. Czy nosisz szlafrok?
Toż to dla mnie niepraktyczne.


63. W czym śpisz?
W górze piżamy i bieliźnie.


64. Pierwszy koncert?
Bohdana Smolenia jak miałam 4 lata, w mojej gminie... :X


65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman, bo...w  innych nie bywam.

66. Nike czy adidas?
Wszystko mi jedno.

67. Cheetos czy fritos?
Fritos


68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
I to i to < 3

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nie?


70. Czy brałaś lekcje tańca?
Swego czasu chciałam tańczyć... Ale nie mam ku temu warunków, kasy i szkoły tańca dla wózkowiczów w pobliżu.


71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Jakoś każda w biurze... :P


72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
UMIEM! A Olson nie! HA !


73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nie :( a byłam z ortografii całkiem spoko... A potem był internet. :X

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Ostatnio mam coś takiego, że umiem się wzruszyć mocno, ale płakać to raczej nie płakałam. Ja na głeboką radość reaguje milczeniem, oniemieniem, roztrzęsieniem. Dziwnie po prostu.


75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie


76. Czy masz gramofon?
Nie


77. Czy palisz kadzidełka?
Nie, jakoś nie... Ani świec zapachowych.


78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?
Nie. 


79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
IRA, Braci, Sylwii Grzeszczak i Sound 'n grace

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Boysów... :X też w gminie!


81. Gorąca czy zimna herbata?
I taka i taka


82. Cukier czy słodzik?
Cukier


83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nie umiem i nie chcę. Panicznie boję się wody, nie czuje potrzeby zmian w tej materii. Sport można uprawiać inaczej. Brzydzę się też basenów i mam pewne przeciwskazania medyczne.


84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak, ale na krótko.

85. Czy jesteś cierpliwa?
Raczej nie...


86. DJ czy zespół na wesele?
Zespół! :D


87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, parę wyróżnień w przeglądach muzycznych, jedno karaoke, kilka internetowych... Ale to było dawno.


88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie.


89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Tylko zielone < 3

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Szyć nie umiem, a wyszywać tylko haftem matematycznym...


91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon


92. Chcesz się ożenić?
Ożenić nie bardzo... Ale za mąż bym wyszła chętnie. :P


93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
Jak zapytam to odpowiem... :x


94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
No nie przesadzajmy z tą wylewnością!


95. Czy dążysz do celu po trupach?
Nie wiem... Raczej nie.

96. Czy masz dzieci?
Nie, mam trojkę cudownych siostrzeńców.


97. Czy chcesz mieć dzieci?
Bardzo


98. Ulubiony kolor?
Turkusowy.


99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak. Za wieloma osobami.


100. Czy chodzisz na fitness?
Nie

8 komentarzy:

  1. Lubię takie notki:)) Wiele można się dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię tego typu zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzieła! To zabawa dla każdego :D

      Usuń
  3. Wow ! Szacun za wytrwałość !

    OdpowiedzUsuń
  4. O mateczko! :D Czyta sie fajnie, ale jak tu sie odniesc do jakiegos watku? Jak doszlam do konca, to dawno juz zapomnialam poczatek! ;)
    Wydaje mi sie, ze zabawe zapoczatkowal ktos w Stanach. Stad np. pytania o "zone". Podejrzewam, ze w oryginale figurowalo slowo "spouse", ktore moze oznaczac zarowno zone, jak i meza. :) Tak samo, w punkcie 45, Leno i Letterman to nazwiska dosc znanych prezenterow nocnych "talk show". Obaj maja charakterystyczny styl i posiadaja wiernych fanow. Mnie osobiscie i jeden i drugi, dziala zwyczajnie na nerwy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, ok, teraz już wszystko rozumiem, dzięki ;D
      przyznam, że ja na końcu też już zapomniałam co pisze :PPPP

      Usuń