poniedziałek, 30 marca 2015

Niech mnie ktoś obudzi...

Pogoda zwariowała.
W zeszłym tygodniu było pięknie. Komputer, czy tablet nie zachęcały.
Za to 3 spacery dziennie w towarzystwie mamy i Olsona owszem.
Dziś... Słońce desperacko próbuje wygrać.
A co rusz przegrywa z kolejną chmurą, z porywistym wiatrem...
A wczesnym rankiem, prócz jak zawsze aktywnych siostrzeńców obudził mnie szum wody.
Deszcz. Lał niesamowicie. Ciekawe ile gospodyń zaklęło na ten widok i pożegnało się z wypucowanymi przedświątecznie oknami?
Chyba duuużo.



A mnie ta pogoda tak usypia, że to niesamowite.
Jakby na przekór. A przecież tyle do roboty...
Kawa nie pomogła. Wręcz pogorszyła. Choć spałam dziś długo, wciąż się nie obudziłam.
Trwam w jakimś zawieszeniu. Bez celu krążę po internecie... Mogłabym chociaż z tego lenistwa sobie zapodać jakiś film...


A zegar tyka. Tik tak. W czwartek zacznie się przedświąteczna krzątanina.
Lubię wielkanoc. Nawet bardzo. I lubię przygotowania do niej...

A zadania na jutrzejsze korepetycje czekają...

Wszystko się zrobi. Ze wszystkim zdążę.
Tylko niech mnie ktoś obudzi...






12 komentarzy:

  1. Natalkaaaaaaaaaa ! Wstaaaaaaaaaaaawaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeszcze 5 minut ciociu Anetko!!"


      Boże, coś się budzę, ale w takim humorze, że chyba idę spać dalej...

      Usuń
  2. U nas też dzis paskudnie. Obudził mnie okropny huk wiatru. Dzień spędzony w domu...trochę nudny ale córka skutecznie go urozmaica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas się wypogodziło, ale zimno, że łoMatkoiCórko! Ale wzięłam się w garść i poszłam do spowiedzi a teraz też siedzę i...dalej zmulam ;)

      Dzieci są najlepsze na nudę-potwierdzam!

      Usuń
  3. Hahahahahahah, a ja w kręgu tych gospodyń co to dziś rwą włos z głowy nie jestem! Bo może i na matmie się nie znam, ale ja se prognozę w necie sprawdzić umiem. I dlatego okien w tym tygodniu chyba już nie umyję :p No sorry- tak wyszło :) Tablet nie zachęcał?? No to weź to powiedz Elizie, no powiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam przegadać dziecko z podstawówki-bez powodzenia... :P

      Usuń
  4. U nas pogodowy armagedon!
    Deszcz, śnieg, grad, wieje jakby łeb chciało urwać, ale słonko też się chwilami pokazuje.
    Mimo wszystko ściskam wiosennie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też! Słońce było, ale za krótko... A zimno jak w psiarni!!!

      Usuń
  5. Noel, wstawaaaj! ;)

    Zartuje, ja tez nie moge sie w tym tygodniu dobudzic, choc pochrapiemy razem! ;)

    Wczesna wiosna niestety deszcze padaja czesto. Dlatego ja juz wieeele lat temu poszlam po rozum do glowy i okien na Wielkanoc nie myje. No dobra, troche tez mi sie nie chce, ale ciiii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oknami już się nie przejmuje;p. Zresztą Święta i tak się odbędą;pp. I co dałaś radę i się obudziłaś;dd?

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia zacznij pisac ksiazki, bo bloga czyta sie lekko !! :) moze to Cie obudzi

    OdpowiedzUsuń