środa, 14 stycznia 2015

Wieczorna pora...


No tak.Czlek sobie obiecuje ze bedzie tu czesciej a wena robi go w bambuko. Standard.
No to poddalam sie lenistwu, poza wczorajszym dniem, gdy bylam na wolontariacie. Biblioteka, ksiazki, ludzie, kawa w filizance. Zyc nie umierac... Kocham to miejsce. Mowilam wam? 
Mialam w planie notke, jednak z godziny 9 szybko zrobila sie 14 i trzeba sie bylo zmywac. Nie bez zalu. No i w tym ciagu godzin nie napisalam notki ktora sobie obiecalam dzien wczesniej.
W niedziele gdzies pomiedzy Milena wolajaca do kota "Oc tu!" a jaselkami Adriana, zostalam wlascicielka Calkiem Nowego Urzadzenia Mobilnego, w skrocie CNUM ktory to posiada duzy ekran, klawiaturke i aplikacje bloggera. No i coz... Jestescie na mnie zdani. Pod warunkiem, ze wytrzymacie. Brak polskich znakow na klawiaturze od CNUM na przyklad.
Jaselka piekne. Okraszone niemala trema Adka, z pieknymi pastoralkami i ta znajoma gula w gardlem, podczas spiewu dzieci. A spiewaja pieknie... Uwierzcie...
A tak poza tym prze panstwa to ja sobie zyje dosc spokojnie i nudno, probojac sie zaprzyjaznic z proporcjami i procencikami (tymi matematycznymi oczywiscie! ;) ) a B. mowi ze idzie calkiem spoko. Myslicie ze mi sciemnia? Coz... Jak dla mnie moze tak sciemniac. To strasznie fajne uczucie wiedziec ze cos co dawniej kompletnie nie wchodzilo sprawia teraz o wiele mniejszy problem... 
I co jeszcze? Chyba tylko tyle ze Was nadal uwielbiam. Dzisiejsza notka i brak pomyslu, a takze jej chaotycznosc tylko to potwierdzaja. Bo nawet jak nie mam o czym... pisac musze. Np dlatego ze sie dusze. ;)

Pozdrawiamy! Noelka93 i jej uspione szare komorki. :*

8 komentarzy:

  1. Hej Noelka i Szare Komóreczki ! Wykorzystajcie CNUM na maksa ! Ile się da ! No jak ma TĘ aplikacje to chyba trzeba , nie ?
    A B na pewno nie ściemnia ! I bez powodu zapewne nie chwali ! Oby tak dalej ! Pokonasz matmę . Jeszcze wykorzystamy procenciki żeby ją oblać ! I oblejemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak polskich znakow mi nie doskwiera. Sama pisze tak ponad 2 lata! ;)

    No kochana, MUSISZ zdac te okropna mature, skonczyc bibliotekarstwo i wtedy szybciutko wystartujesz z CV do swojej ukochanej biblioteki!

    Widzisz jak szybciutko zaplanowalam Twoja kariere??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem! Zostaniesz moją menadżerką? :D

      Usuń
  3. Nagraj kiedyś gadającą Milenkę:)) Nowe cacko nie się nie psuje, a Ty częściej pisz:)) Matę pokonasz i ona szybko ze strachu się w twym życiu nie pojawi;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą matmą to mam nadzieję, że się wystraszy :PPP
      Milenkę kiedyś nagram dyktafonem...jak mi siostra pozwoli...i jak ją dogonię... ;P
      Będę częściej pisać :*

      Usuń
  4. Ja też myślę, że CNUM skoro jest, to trzeba wykorzystywać na maksa! :)
    Pozdrawiam Noelkę i szare komórki

    OdpowiedzUsuń
  5. CNUM jest i aż paruje z tego używania ;))
    :*** buziakii Noelka i jej komórki... :P

    OdpowiedzUsuń