poniedziałek, 26 stycznia 2015

Chorzy...śmy.

Choroba się nam przyplątała prze państwa.
Rodzinnie.
Chore siostry, chora Mila, chora moja Mama, chory Igutek, chora nawet Ja.
Co do mnie to ja się trzymam. Gardło nie boli. Tylko czuje, że mam je  zajęte. Chrypie momentami jak stare radio. Głównie dlatego, że już biorę antybiotyk (Drugi prze państwa w ciągu miesiąca! Takie te moje nerki ;) ). I pije soki malinowe i tyłek grzeje i tabletki na gardło biorę. A jednak siedzi i siedzi. Mam nadzieję, że niedługo wyzdrowieje. Bo nie lubię być chora i mnie to denerwuje...
...Ale bardziej denerwuje mnie to, że choruje Igor. Pocieszam się, że dzięki temu mam go w domu i jest fajnie jak za dawnych lat... Ale biedne to moje słonko :( nie może oddychać noskiem, furczy mu nieustannie. Gorączkę złapał. A przecież w sobotę dzwoniłam do B. (tej drugiej, bo mam dwie B. obydwie fajowe ;)) ) i chwaliłam jak to letni wyjazd nad morze dobrze dziecku zrobił.
Moja wina, moja wina...
Tak więc siedzimy oboje. Młody humor ma jak zawsze. Cztery lata to nie przelewki ;) już można z nim pogadać całkiem po dorosłemu! 
W planach tv, rysowanie, tv, rozpieszczanie... A co tam. Raz za czas mogę ich sobie popsuć, nie? ;)

No to pozdrawiamy! Nie dajcie się chorobom i zarazkom!

Noelka i Igutek

< Echu Echu, Smark Smark >

8 komentarzy:

  1. No zdrowiejcie , zdrowiejcie :) we 2 chociaż raźniej się Wam choruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dużo, dużo zdrówka dla Was!!! :*
    Chyba złapało nas podobne choróbsko. Ja też chrypię przeokrutnie.
    Coś jakby krtań czy tchawica:/
    Ach byle do wiosny :D
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę! Wiosna już niebawem :D

      Usuń
  3. Oj te chorubska paskudne ! Niech juz sobie idą ! Zdrówka dla Ciebie , Sióstr , Mamy , Milusi i tego małego Słoneczka tez ! Zdrowiejcie szybciutko .
    I zeby sił starczyło na rozpieszczanie ! A co !
    Trzymaj się Mała !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałaś jak mnie telefon poprawił ??? Chorubska przez "u" ...
    Grrrrrr...
    Choróbska of korsik miało byc !

    OdpowiedzUsuń