wtorek, 27 stycznia 2015

1%-Odezwa do narodu!

Kochani! Wreszcie się zabrałam za załatwianie spraw zaległych. Np dołączyłam do kolejnej fundacji. 
Chce pozbierać na wózek inwalidzki, nie taki standardowy-lecz aktywny. Nie jest to tania sprawa... Dlatego wystąpiłam o założenie subkonta. Od dziś będzie tam można oddać 1% waszego podatku. 
Jeśli już przeznaczyliście swój procencik na kogoś innego, będzie mi bardzo miło, jeśli wspomniecie o akcji w choć kilku słowach. Obiecuje, że ani jeden grosz nie zostanie lekkomyślnie wydany. 
Na dniach pojawi się tutaj także zakładka, gdzie prócz mojego apelu umieszczę także apele różnych osób, potrzebujących Waszej pomocy. Niechaj każdy ma równe szansę.
Dziękuje serdecznie, Natalia :*

Wystarczy że w swoim PIT wpiszesz:
Fundacja Balian Sport
KRS:  0000069890
Cel szczegółowy: Natalia Piwowarczyk





4 komentarze:

  1. Kochana masz mój 1 procencik . I moich znajomych tez , bo to ja ich zawsze rozliczam . A oni chetnie pomogą , bo to dobre duszyczki są 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. I moj sis judit

    OdpowiedzUsuń