sobota, 15 listopada 2014

"Mały artysta"

Dzisiejsze przedpołudnie. Igor znajduje wśród "rzeczy zagubionych" starą malowankę. Odnalazła się jedna, niezamalowana. Młody natychmiast pobiegł po pisaki.
Po pewnym czasie zabawy nagle przestał malować. Podumał. Rozglądnął się, po czym zauważywszy krzesełko przyniósł je, wdrapał się, siadając mi na przeciw. Przeniosłam wzrok z serialu na niego.
-Ciociu? Cy ja cie moge plosić, zebyś mi pomogła pomalować? Bo ja maluje wolno a kciałem sybko.-Poprosił mały. 
Cóż mogłam? Zachichotałam tylko i... Malowaliśmy!
Ale zaraz okazało się jak mylne są nasze koncepcje.
Gdy po raz kolejny skrytykowałam jego dzieło, nie zdzierżył.
-Igorku-Mówię-Ale tu miało być na biało, a nie brązowo?
-Ciociu? Cy ty sie mozes odwlócić do telewiziora? Kciałbym malować...




Ach...Artysta zmiennym jest...

12 komentarzy:

  1. Ciocia! Czemu Artystę krytykujesz?! Przecież zwykli ludzie na sztuce się nie znają! :P
    Haha fajny Maluch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, najlepszy na świecie :D
      Już nie będęm krytykować :((( :P

      Usuń
  2. artysta nie artysta.... ale ciotka demotka sie wykazała... :D

    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy Artysta zmiennym jest :). I niem ma jak stare malowanki - odkurzona zabawka jest lepsza od nowej :)))). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Odnalezione zabawki to szczęście nie do opisania :D chętnie wdepnę i witam u mnie ;)

      Usuń
  4. Pamiętam, że jako dziecko malowałam obrazek pt. Pani Wiosna :)
    Starałam się, to miał być prezent dla Babci.
    No i jak już był gotowy pokazałam go Dziadkowi, a ten wziął ołówek i zaczął nanosić swoje poprawki :P
    Ojjjj, od tamtej pory malowanie nie sprawiało mi żadnej przyjemności :P
    Dziś się z tego śmieje, wtedy wyłam jak bóbr :P
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście Igor nadal lubi malować :PPP zreesztą! On moje uwagi w stylu "nie maluj na brązowo bo ma być biały" puszcza mimo uszu. dlatego zigzac mcqueen miał PIĘKNE brązowe zęby... :PPPP
      :*buziak

      Usuń
  5. No ciotka, cos Ty, przeszkadzac przyszlemu Picassie??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyszło jakoś, już nie będęm! 8-)

      Noelka(niezalogowana)

      Usuń