wtorek, 28 października 2014

Dwa lata i dni kilka...

20 października br. spojrzawszy kalendarz zaklęłam siarczyście.
O ja #$^*#%!
Przegapiłam rocznicę mojego bloga. Rocznicę do której tak właściwie od roku się przygotowywałam. Aż tu raptem gwałtu rety... W nasypie zdarzeń, obowiązków i lenistwa (hobby, jakby nie było.) zapomniałam :( Pozostaje sprawę przeboleć, nie zapomnieć na drugi rok.
Blog mówi, że się nie gniewa i postara się ze mną wytrzymać kolejny rok ;)

Kochani! Ale cóż by to było, gdybym coś od siebie na tę okoliczność nie rzuciła?
Jestem z Wami TU dwa lata... Dwa ciężkie, intensywne lata. Pełne dołków i pagórków.
W tym roku kilkakrotnie myślałam, że jako bloger z czteroletnim stażem (bo w różnych miejscach piszę już od lat czterech) się wypaliłam. Mój upór i miłość do pisania sprawił, iż do blogowania powróciłam. I chyba znów to kocham...

I cieszę się że mam bloga. I cholernie się ciesze że mam WAS. 
A co życzę blogaskowi? Kolejnych dwóch lat ;) niech sie stanie.


Z dedykacją:
Marcie Tosinkowej
Marcie-Mamie dwóch córek
Magdzie
Anetce
Agacie
Kasi mamie iskiereczek
Beatce
Agnieszce
Mysce

Moim siostrzeńcom, mojej rodzinie, moim przyjaciołom
To dzięki WAM zawsze tu powracam. :* 

14 komentarzy:

  1. Paru milych anonimow tez podczytuje, STO LAT BLOG NOELKI, trzymaj sie zdrowo, spelnienia marzen i samych sukcesow we wszystkim, czymkolwiek sie zajmujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaa!!! Anonimie! Powiedz kim żeś jest, bo pękne! ;D

      Usuń
  2. Kochana wszystkiego dobrego na kolejne lata!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby więcej takich rocznic:)) Dziękuję kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, Ty to juz blogowa weteranka! ;)

    Zycze wielu kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też regularnie czytam,nie zawsze zostawiam ślad po sobie ale wpaść na Twój blog zawsze muszę:)Pozdrawiam i życzę następnych pieknych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Aniu też BARDZO dziękuje, że jesteś :*

      Usuń
  6. I pięknie :) Kolejnych rocznic, w coraz większym gronie :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham to, że znów kochasz ;-)
    Pisz Kochana następnych 50 lat !

    OdpowiedzUsuń