poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Stara Noel mocno śpi...

No dobra. Trochę naginam prawdę.
Bo od tygodnia śpię niewiele. I nałożyło się na to wiele czynników. Przede wszystkim...pełnia.
Wiecie... Tak naprawdę to Ja już wiem, dlaczego wilki wyją w pełnię.
Bo je po prostu razi w oczy. Razi jak skurczysyn. :/ I spać biedne nie mogą, no to się drą. Sama mam ochotę.
Drugim czynnikiem są wampirki tj komary. Mówiłam kiedyś, że mnie się te potworne owadziska nie tykają?
Zmieniam zdanie. Jestem ostatnio notorycznie kąsana. I całą noc się drapię.
Jak tylko zgaszę światło, zmówię paciorek i zamknę oczka, to zaraz rozlega się tak wkurzające:
BBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!
Masakra. Masakra i cyrk.
Trzeci z czynników? Ja sama. I moja głupota. Chłopcy mają wakacje,a dziś i w weekend są z nimi rodzice, nie budzą mnie więc rano.
Myślicie, że to wykorzystałam? Otóż nie. Siostra i mama fruu do miasta, a ja zamiast pospać, bo na zegarku zaledwie 7:30 to wybudziłam się doszczętnie i za cholerę zasnąć nie mogłam... No a potem stwierdziłam, że nici z tego... Pospane.
No to pooglądałam telewizję i poklełam se pod nosem. To mi akurat wychodzi dobrze.
A tu strony odłogiem leżą, książki się piętrzą, kartka dla tej najważniejszej rocznej królewny mojego życia jeszcze nie zrobiona. I humor w kratkę. Od nieuzasadnionego wkurwika, po dziwną euforię. Chwilowo jest coś pomiędzy, dlatego korzystajcie pókim normalna, bo nie znam dnia, ani godziny... :P
Do soboty, gdy przyjdzie mi z dumą w oczach obserwować, jak Miluśka zdmuchuje pierwszą świeczkę na torcie, MUSZĘ się ogarnąć.
Ale teraz... Ale teraz jeszcze pozmulam.

No. To pozdrawiamy. Noelka i kawa w kubku.


On jest temu winien, on jest temu winien...

8 komentarzy:

  1. Zamulaj - od tego są wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha... Mam nadzieję, że we wrześniu chmurki skutecznie przykryją księżyc... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo... W nocy nie mogę spać i sama nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, to nie jestem w tej bezsenności sama
      Pomyślę dziś w nocy o Tobie ;P

      Usuń
  4. ja też a tu dwa dni wolnego eh życie
    judit

    OdpowiedzUsuń