czwartek, 17 lipca 2014

Chcieli ciepło? Macie ukrop. /Noelowy sposób na upał

Uwaga!
Podaje przepis na herbatę-cud. Chłodzi w mig! A jeszcze jaka pyszna!
http://pl.freepik.com

Herbata cud

Składniki:
  • Ulubiona herbata.
  • Cukier (jeśli słodzicie) ilość wedle uznania
  • Woda w czajniku
  • ŚWIEŻA MIĘTA W LIŚCIACH
  • Ukochany kubek
Herbatę zalewamy wrzątkiem, słodzimy (jeśli słodzimy). Dodajemy liść mięty. Koniecznie świeży. Najlepiej z ogródka. I nie umyty uprzednio. (Niechaj szlag trafi wszystkie przepisy BHP i inne uje muje). Wypijamy GORĄCE. Tak, dobrze państwo słyszeli! Pijemy gorące! W gorący czas gorąca herbata to wybawienie, bo reguluje temperature ciała.

Koniec przepisu! Smacznego!

Mnie herbata orzeźwiła jak zawsze-niezawodna. A przepis odkryłam przypadkowo z kumpelą-jakiś rok temu. Nie pomagało nic. Gorąca herbata okazała się wybawieniem!

A poza upałem wszystko u mnie dobrze. Co prawda straciłam zapał do... no do wszystkiego. A już na pewno do kartek (ale blok kupiłam... :P ) Ale przynajmniej humor dopisuje. 
Jednym z powodów przestoju był przyjazd Milusi. 
Milusia już wcale nie jest taką małą Milusią! Jedenaście miesięcy, zęby, których już policzyć nie potrafię, blond loki, dwa niebieskie oczka-jak guziczki.
Pełza, śpiewa, gada, tańczy...ROZRABIA.
Cudowna, cudowna, cudowna i jeszcze raz-cudowna! < 3
Jak zresztą cała trójka.
Dziś pojechała już do domku, ale obiecały że niedługo znów przyjadą...
...Jak będę grzeczna czy coś?
Ale sami powiedzcie, czy ja w ogóle bywam niegrzeczna? Chodzący ideał... :P


A na dowód że nie każdemu upał doskwiera:

Ciotka Kaśka: Igor, otwórz drzwi, bo duszno.
Igor: Ale ja lubię dusno...


I pomyśleć, że już od soboty nie zobaczę tej mojej cholery aż tydzień... 
Auuuuuu!


12 komentarzy:

  1. Popieram, gorąca batka w czasie upałów to zbawienie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiedziałam że mnie zrozumiesz! <3

      Usuń
    2. A w pracy na mnie dziwnie patrzyli jak tak robiłam :( Nie znają się tłumoki.

      Usuń
    3. Nie znają, racja! I źle na tym wychodzą! Sasasasasasasa


      Noelka (niezalogowana)

      Usuń
  2. Gdzies juz czytalam, ze wbrew pozorom, na upaly dobrze robi goracy napoj. Co nie zmienia faktu, ze patrza na mnie i M. jak na wariatow jak zajezdzamy po kawe. Kolejka do automatu z kawa mrozona i zimnymi napojami jak za PRL'u, a my idziemy po styropianowe kubki i lejemy goraca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, nie wyedukowani w tej dziedzinie to i się nie znają i... gorąco :P

      Usuń
  3. A ja nie chciałam, naprawdę nie chciałam tego gorąca :(
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń