środa, 16 kwietnia 2014

Świątecznie robi się...

Wracam dziś do domu z pracy a tam? Niespodzianka! I to jaka!
Pierwsza z kartek to dzieło Naszej cudownej, utalentowanej Madzi :*** prawda, że śliczne jajo?!
Natomiast druga... choć trudno w to uwierzyć jest to dzieło mojej przyjaciółki. Narysowane długopisem. Nie mogłam uwierzyć!! Mistrz! Po prostu mistrz!


A ja kartki zrobiłam... I nie mam jak wysłać. Rodzina niedyspozycyjna, bo choroby etc :/ a listonosza ganiać po wsi nie będę :P. Ale tym razem nie odpuszczam! Kartki wyślę...

...Ale po świętach. xD


A jak już wielkanocny okres się skończy to trzeba będzie coś komunijnego klecić... :)
I znów będzie bajzel!


A tymczasem... Mam jedenaście dni wolnego! Zaległości książkowe. Zaległości serialowe. I BLOGOWE!

Ale nic tam. Uporam się...
Rano była lekka chandra.
Ale ją wyleczyłam.
Herbata, bułeczka i "Góralek" w kawiarni.
Omomom!

Mam tylko nadzieję, że na święta będzie pogoda? I że znów dostanę pachnącą słońcem stokrotkę od Igoreckiego?
Oby...


Ps: Wpadnę z życzeniami!

6 komentarzy:

  1. Długo... długopisem?! Ło ja! Telento!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! Nie pogada!!
      Będę ją namawiać na jakiś blog, albo co! :D

      Usuń
  2. Śliczna ta karta robiona długopisem. Moje wielkie ukłony przed przyjaciółką. Dziękuję, że moja kartka została pokazana:**. Twoje cudowne:)) Odpoczywaj jak aż 11 dni wolnego;dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jedenaście! Co ja z nimi pocznę?
      A w ogóle to w stronę Twojej kartki ukłony nie mniejsze! :P

      Usuń
  3. Piękne kartki- widać,ze od uzdolnionych osob :)!!!!

    OdpowiedzUsuń