piątek, 11 kwietnia 2014

Czas się zresetować?

Blog stoi.
Kartki stoją.
Opowiadanie stoi.
Bałagan dalej nabałaganiony.
Wena nie nadchodzi.
A ja siedzę... i siedzę... i siedzę.
I tak się sakramencko rozleniwiłam.
Tak okropnie.
Nic się nie chce. Czasami nawet siedzieć na komputerze. A jak Noel nudzi się w internecie to wiedz że coś się dzieje.
Przy czym, jak ma się Noel nie nudzić skoro nic nie robi?
Jakoś do kitu ostatnio.
Nie, nie z humorem. Bo JAKIEŚ przejawy optymizmu mam.
Tylko... Tylko mi się kurde nie chce!
Macie sposób by mi się zechciało? :/
Dzięki Ci Boże kochany za ten staż. Inaczej już do końca bym się zwiesiła.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W gry RPG grałam jako mała dziewczynka, ale wolałam takie "nowoczesne" a nie walki, średniowieczne itp :D

      Noelka

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aniu nie mam możliwości gotowania- nieprzystosowana kuchnia :( ale często w kuchni za to pomagam :D

      Usuń