czwartek, 20 lutego 2014

Życie Noelki...w obiektywie "żelazka" ;)

Zdjęcia są chaotyczne. Nie zrozumiałe, bez sensu, marnej jakości i nie poukładane. Ale tworzone pod wpływem chwili.Tak na rozruch ;)

Kartka ślubna na specjalne zamówienie siostry rodzonej ;)

Półeczka już jest!!

Listopad...?

Ostatni dzień stażu...

A tak odprężają się stażyści... ;)

Girki Igorkowe  <  3

Życie według kalendarza służy! :)

Udaje, że sprzątam! 

Wczorajszy chillout na kawie. Z mamą :D

Listopadowe książkowanie

Wiktoria musi chyba ubrać sukienkę na drugą stronę...
Wiosna idzie! :D




14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No, taki heheheszek :DD ja nie zauważyłam! :D gratuluję spostrzegawczości :DD

      Usuń
    2. Ależ nie trzeba, nie trzeba... oj przestań już bić brawa xD
      Swoją drogą... KAWY!! xD

      Usuń
  2. Mmmm... kawka... Uwielbiam kawke!

    Nooo, z tym misiakiem to uwazaj! U mnie w pracy kiedys kolega powiesil sniezynki z papieru (zrobione przez jego corki) w ostatni dzien kalendarzowej zimy. I co? Mielismy sniezyce na sam koniec marca! Wszyscy zgodnie opierdzielili go i kazali sciagac te cholerne voodoo! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dobra to idę Wiktę przebrać :D

      Usuń
  3. kurcze to zdjęcie listopad jest fajne niby proste a jakie pomyslowe :)
    reszta tez kul :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu u Ciebie pięknie i optymistycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Staram się jak mogę i uczę od Ciebie :*

      Usuń
  5. kaaaaawyyyy :D
    po nieprzespanej nocy tylko ten kubek z uśmiechnięta kawą widzę :D
    ona sie do mnie tak śmieje, co nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! I przesyła pozytywne wibracje na nowy dzień! :D

      Usuń
  6. Oj, jak ja dawno z mamą na kawie nie byłam!
    Fajny ten Twój miks zdjęć :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje bardzo :*
      No to się wybierz, koniecznie :D

      Usuń