niedziela, 23 lutego 2014

W odpowiedzi na... Liebster blog!

Joasia nominowała mnie do liebster blog. Na jakieś pytania już raz odpowiadałam... A co tam! Odpowiem raz jeszcze. :D Bo lubię takie pytanka!

1. Czym jest dla Ciebie szczęście?-Szczęście to stan, w którym nie muszę się  martwić o jutro i nie jestem sama.
2. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia? -Mydło siarkowe i pasta do zębów ;) i korektor z fluidem!
3. Co Cię relaksuje? Muzyka i porcja humoru :)
4. Największy strach...? Śmierć i samotność. Brrr.

5. Przyjaciel to dla mnie...? Osoba która jest dla mnie najważniejsza na świecie.
6. Dbasz o siebie dla siebie, własnej satysfakcji i dobrego samopoczucia, czy dla innych? Dla siebie. I dla innych ;)
7. Od czego jesteś uzależniona? :-)  Od bloga, seriali, książek i muzyki.
8. Jak spędzasz popołudnia?  "W internetach", robiąc kartki, albo obijając się z przyjaciółmi.
9. Wymarzony urlop spędziłabyś? Nie jestem wybredna. Lokalizacja najmniej ważna, ważne jest towarzystwo... No ale nad morze to bym się wybrała! :P
10. Książka, która coś w Tobie zmieniła to? Każda książka coś we mnie kształtuje, zmienia. 
11. Lubisz mnie? :D BAAARDZO! :D



6 komentarzy:

  1. Pasta do zębów musi być! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi! I nie ma zmiłuj :P chociaż ja oprócz standardowych czynności z pastą używam jej...do dermatologii :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oświeć mnie moja droga co Ty z tą pastą robisz :D

      Usuń
    2. Też chciałabym wiedzieć xD

      Usuń
    3. Punktowo na pryszcza. A potem czekam na cud xD

      Usuń