sobota, 1 lutego 2014

Jestem, żyje, pamiętam.

No. 
To z wyzwań jestem dobra. Jak z matematyki :)
Ale nic to. Przyzwyczajcie się że czasem...


uwaga! Przerwa spowodowana jest nagłym gościem. Igor wpadł po łazić z ciocią po sieci. I przyniósł sobie żareło:Uwaziaj ciociu, bo helbatę goloncią niosę.  

No, to o czym ja to mówiłam?
Aa no więc przyzwyczajcie się, że czasem sobie coś wymyślę i wtedy nie zawsze uda mi się dotrzymać słowa. Z lenistwa oczywiście! :P
Więc póki co nie będzie wyzwań. Ale przynajmniej BĘDĘ SIĘ STARAĆ, by pisać częściej.
No.
U mnie po trochu.
Tydzień miałam kiepski, zarówno psychicznie i fizycznie. Apogeum nastąpiło w czwartek, kiedy to wzięłam się za zamówienie do kartki.
Zanim powstała konkretna, to powstały trzy.
Niekonkretne.
Wręcz do dupy.
Ale nic to.
Jak kartkę zaczęłam to nawet to, że klej za gęsty mnie wyprowadzało z równowagi!
Więc na drugi dzień wzięłam oddech i... wyszła.
Może nie taka jak miała być...ale jest. I nawet ok.
Igorowa ospa ewoluowała do kataru.
Z kataru na uszy.
Więc jest gorączka, smarkanie.
A w przerwach młody zajęty.

"-Igorku, co słychać?
-Nie odziwam sie do ciebie...
-Dlaczego?! :o

-Bo jeśtem ziajęti..."

A na końcu- Filmik ku pokrzepieniu serc:
I pamiętajcie!-Będzie dobrze! :P

A także... notka Igorkowego wykonania:
    uoouuouuuuouuuurrrt rtrrrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttt
sdsdsdsds././../..


Chyba mnie obsmarował...
:o

20 komentarzy:

  1. Nigdy bym się nie poznala ,ze kartka robiona ręcznie w domku :). Przepiękna!!! wykonanie na pewno zajmuje wiele cierpliwości , a Ty wydajesz się osóbką niecierpliwą a tu proszę takie CUDA czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chce to... potrafię! ;)
      Zależy jaki mam dzień. Do kartek mam dużo cierpliwości, po prostu czasem trafi mi sie dzień roztrzepany i wtedy musze odłożyć robotę i przemyśleć co chce i jak chce. Na spontanicznie tworzyć nie potrafię

      Usuń
  2. będzie dobrze... lol

    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka:)) A notka w wykonaniu Igorka the best;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna ! A Igorek napisał,ze też chce kartkę na urodziny. Koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale się nie będę czepiać o awaryjność wyzwania, bo u mnie podobne "problemy" się zdarzają ;)

    A kartka śliczna. Naprawdę. Bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no widzisz :D
      Dziękuje :D

      Usuń
  6. Haha, no ja też jestem z matematyki świetna :)
    A kartka pierwsza klasa- i co można? Można zrobić super kartkę, bez bycia orłem z matmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mam taki slomiany zapal. Zabieram sie za cos, a potem nie mam czasu i zapominam, albo w polowie mi sie nudzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie nudziło wcale! Raczej ja bym zanudzała! :D

      Usuń
  8. ale sweet kartka

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa i ja tą śliczną kartkę przekazałam Młodej Parze :-) A tak ogólnie to wieje tu nudą coś ostatnio gdzie jakieś wpisy hallo! Czyżbyś nie odzywała się do nas bo jesteś ziajęta :-D ?
    Zawsze Oddny Kasiek lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! I nie cieśkadziaj! :P

      Usuń