piątek, 7 lutego 2014

Dramat w jednym akcie

Akt I.
Scena Pierwsza
Występują: Noelka, Margaryna-Zabójca, lodówka.


Margaryna-Zabójca: O niedoczekanie twoje! Nie idę do żadnej zimnej lodówki!! Ty Noelko, Ty!
Lodówka (Z konsternacją):To się bujaj... A żeby ci margarynowata zawartość na zasmażkę poszła!
Margaryna-Zabójca (Z irytacją): O Wy! Jak możecie?! Mnie?! Pyszną margarynę roślinną?! Tak z samego rana?! SKANDAL! Jak Ci zaraz przy...

< Margaryna-zabójca robi fik. Spada z łoskotem na ziemie robiąc "PLUM". Odrzuca pokrywę, wyrzucając wkoło swą zawartość >


Noelka (Z histerią): AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! OLSON! Margaryna mi prysła w oko!  Ratuuunku! Pomocy! Pomocy! Ratunku! Czy jeszcze kiedyś zagram na skrzypcach?!
Margaryna-Zabójca (Złowrogi śmieszek): Hue, Hue, Hueeee!


< Kurtyna >

18 komentarzy:

  1. Spadłam z krzesła... Czuj się winna!
    Za karę zabieram Ci skrzypce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie boli oko!
      Ty brutalu ty! :<

      Usuń
    2. Kupić Ci opaskę na oko? Będziesz piratem :D

      http://www.youtube.com/watch?v=fAJR0izSXnI

      Usuń
  2. dramat
    Czy jeszcze kiedyś zagram na skrzypcach? AHahahahah
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sie do teraz pozbierać nie mogę! :<

      Usuń
  3. Haha... po masle oczy ropiejaa

    Ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pomysl! Wstrzyknij sobie w oko plynu do naczyn, zeby rozpuscil tluszcz! :)))
    Aaaa... Moze to jednak nie taka dobra pomysla... ;)
    Mordercza margaryna, tego jeszcze nie bylo...

    OdpowiedzUsuń
  5. No dzięki kochana! Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Monika chyba nie zdążyłam podać adresu bloga: http://goldenhairlux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tak szybko uciekłaś :)

      Usuń
  7. Jako niedoszły dietetyk zdecydowanie polecam masło :)
    Oj Noelka, Ty to potrafisz człowieka rozbawić :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Masło przynajmniej nie pryska :P


      :*

      Usuń
  8. Padłam ! Wrócę jak wstanę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawaj! Z kim ja kawę wypije? :<

      Usuń
  9. Oj Nati, Nati Twoje teksty są boskie;dd

    OdpowiedzUsuń