poniedziałek, 6 stycznia 2014

Koniec laby

Co akurat nie jest takie złe!
W domu siedzę od 23 grudnia.
Wystarczająco długo, by po pracowitym okresie wyszło mi to bokiem
Bo w domu się dobrze siedzi!
Zwłaszcza w święta!
Żarcie jest.
Rodzina jest.
Internet jest.
Pracy nie ma.
I śpię do której chce.
I chodzę spać kiedy chce.
I jem kiedy chcę! I ile chcę(!!!)
A mogąc robić wszystko co mi się podoba robię się rozpieszczona, nienormalna, leniwa i bezużyteczna!
Minęło jedenaście dni a ja prócz paru prac obowiązkowych (tzw. zabrałam pracę do domu ;) nie zrobiłam NIC.
Ale od jutra koniec.
Do zrobienia dużo kartek.
Przede mną remont, więc i szereg taktyczno-strategicznych obmyśleń.
Zmienić panele.
Zmienić kolory (będzie turkus)
Zmienić łóżko (Będzie robiona na miarę wersalka, mam nadzieję że będą mieć dostępne czarne obicie. Bo tak mi się wymyśliło i już.)
Pierdolnik muszę przeprowadzić.
Obecnie mam swój majątek w dwóch pudełkach. Jednakże takie zastosowanie mi się nie podoba!
Nie praktyczne, niepoukładane.
Za to umyślało mi się nagle, że sobie kupię półkę.
Z szufladkami.
I...kółkami.
Jak na zmotoryzowaną przystało :P a tak poważniej to stwierdziłam, że nigdy nie pracuje w jednym miejscu i zamiast przenosić pudła można po prostu przewieźć całą półkę.
I na allegro rzuciła mi się w oczy taka o to:




Tylko że stwierdziliśmy, że przez allegro nie musimy.
Za to w najbliższym czasie odwiedzę Ikeę z której Ona pochodzi i kupimy.
A przy okazji też tapetę (te ikeowskie są naprawdę piękne!!)
I tak sobie planuje, marzę...
Uwielbiam urządzać nowe lokum.
Sasasasasasasasa :D

14 komentarzy:

  1. to ja się piszę na parapetówkę :)
    judit

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiem co jest w ikei, bo u nas tego sklepu nie ma... a po co mam wzdychać do czegoś, co nieosiągalne? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu allegro i jedziesz! :D
      Ja co prawda Ikeę mam ale za to daleko
      Pocieszyłam!?

      Usuń
  3. Powodzenia, Kochana :) Ja też jutro wracam do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jutro wracam do pracy - i to na noc ( tak , tak na noc - hi hi ) . A remont - no Kochana będzie super. Wpraszam się na parapetówę .
    A pomysł z jeżdżącą szafką - super !
    Co to jest ten pierdolnik ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierdolnik to najprościej mówiąc wszystkie Pierdółki których do kartek używam!
      Widzisz? Bo nawet ja czasem myślę logicznie!
      A co do parapetówy...mam to na piśmie!

      Usuń
  5. O proszę jaki zmotoryzowany mebel ;) A co... trzeba sobie umilać i ułatwiać życie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pragnę nadmienić, że byłam tu w ciągu dnia i nie mogłam zostawić komentarza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co tu się w ogóle wyprawia.
    Półeczka elegancka. Ja tam też nie mam Ikei na miejscu, jakoś to już przełknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe?! Dostanie blog po łapach!!
      Co się wyprawia?! Ja jak zawsze grzeczna! Jak to Ja! :PP
      Ikea krakowska zaprasza!!!! :PPP

      Usuń
  7. Ikea ma tapety? To mnie oświeciłaś, bo byłam tam milion razy (mam 10 km) i jakoś nie widziałam. To czekam na poremontowe zdjęcia bo zapowiada się fanjnie w tym Twoim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...A IKEA nie ma tapet?
      Jeżu, nie wiem, sprawdzę i Ci powiem... :DDD

      Usuń