piątek, 17 stycznia 2014

Dzień trzeci:WRRRRRRRRRRRRRR

Cytat dnia dzisiejszego to: WRRRRRRRR!
Mam dziś taki wkurwiol mega, że chyba się muszę napić melisy! Nie pomoże, ale może efekt placebo zadziała?
A jak nie zadziała to komuś rypnę najwyżej.
A żeby było "śmisnie" to nie ma jakiegoś uzasadnienia dla mojego nastroju.
Nosi mnie i tyle! ADHD się uaktywnia.
UFFFFFFF,czas wyrównać oddech, spuścić parę, odgonić złe emocje...
Będzie dobrze, świat jest fajny...
Muszę pogadać z kimś pozytywnym i omijać szerokim łukiem tych co irytują ostatnio na potęgę.
Chętny ktoś na wyłącznie optymistyczną pogawędkę? ;)


A zdjęcie dnia nie moje, a zapożyczone z fejsa. Ale za to adekwatnie do nastroju:
Prawda, że ładne? ;)

10 komentarzy:

  1. Oj to dzisiaj ze mna nie pogadasz . Nie jestem z tych "pozytywnych"...
    A;jak będziesz szukać kogoś kto :
    już
    kurwa
    ma dość

    to pisz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziewczynki dziewczynki Kasiek ma dziś nastrój mega :-) hmmm tzn normalny bynajmniej bez wkurwa :-P Ja Wam dam się złościć czy załamywać. Jak to dzieciaczki mówią NIU! NIU! łeb do góry i dobre jest :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierszyk super. Pasuje dzis do mnie, bo przestaje dawac sobie rade sama ze soba... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera to dziś ewidentnie jest coś w powietrzu!

      Usuń
  4. Ja tam na pogodę stawiam, to wszystko wina tej durnej jesieniozimy... Jak coś to polecam się pozytywnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to witaj w klubie Noel, tyle, że ja mam winowajcę u siebie-pieprzony PMS :(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń