wtorek, 28 stycznia 2014

Dzień piąty: Igor idzie na L4 ;)

Najlepszym sposobem na problemy jest praca.
Takową dziś dostałam-Igusia na L4 ;)
Dużo, duużo roboty!
Trzeba ciągle wymyślać nowe zabawy, nowe gry, nowe bajki.
Bo zaraz:
-Znudzi się.
-"Ciociu! Chodź ziobać!"
-"Ja nie jubiem tej bajki!"
-Majstruje przy komputerze.
-Wywala tablicę korkową

A przy tym jest taki kochany, taki mądry, taki dzielny!
A czemu siedzimy w domu?
Siostra wczoraj wzięła młodego do kąpieli nic nie przeczuwając.
Krosty na pleckach mówiły jednak same za siebie-Ospa wietrzna dopadła naszego przedszkolaka!
Więc chcąc nie chcąc młody ma ferie zimowe...
I tak sobie siedzimy, gadamy, rysujemy, budujemy, rozwalamy się samochodzikami.
Nie podoba mi się, że choruje, że go swędzi, że płakał że nie chce do lekarza...
Ale to chyba było przeznaczenie? Spędziłam z trzyletnim dzieckiem kilka godzin a już chce się żyć!


Następnym razem jak będzie chandra to po prostu załatwię małemu wolne w przedszkolu ;)))

Troszkę nam to chorowanie Igusiowe pozmieniało plany.
Milenka jednak nie przyjedzie-z wiadomych powodów.

Trzymcie kciuki, żeby młody szybko zdrowiał i się nie drapał! ;)



PS Dziękuje. Po prostu. Było załamanie. Ale macie rację, że nie pisanie problemów nie rozwiąże. Mój blog powstał po to bym mogła przelewać emocje. Nawet te negatywne. I tak właśnie uczynię. ;)

8 komentarzy:

  1. O mamo... ospa. Nie przechodziłam, więc trochę bym się obawiała kontaktu z zaopspowioną osobą (pewnie mnie to i tak czeka).
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przechodziłam świnki! A Ospa przynajmniej nie boli :PP

      Usuń
  2. oj to i tak długo sie uchował. Emi przechodziła ospe 2 tygodnie temu:) jak tam po wystepach na Dzien Babci i Dziadka? Buzka B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę płaczu z początku ale na duży plus !

      Usuń
  3. A, to masz Ciotka zajecie! Dobrze! Robota to naprawde najlepsze lekarstwo na smutki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że jutro znów będę miała go cały dzień :)

      Usuń