wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień czwarty:Aaa, tam cicho być!

No dobra!
Cicho!
Sorry!
Wiem, miało być codziennie! Dziesięć dni! Wyzwanie! Ale nic to!
Najwyżej przedłużę!
Ale w weekend nie było mi z blogiem po drodze jakoś...
W sobotę wybraliśmy się w końcu do IKEI i faktycznie jak MIA podejrzewała-tapet nie ma!!
Były za to w OBI. Tak jak i farba (wymarzona) i klej do tapet (ponoć dobry, majster w osobie mojego taty tak twierdzi ;)). Tośmy kupili.
W IKEI natomiast śliniłam się jak porypana ;). Takie cuda, TAKIE CUDA!!!!
Kupiłam sobie podkładkę do laptopa no i udało się złapać moją kochaną półeczkę na pierdolnik!!
Tata obiecał skręcić ją dziś, więc czeka mnie dużo pracy. Przeprowadzka, przeprowadzka!
A potem dużo kartek do roboty!
W niedzielę była siostra, z Milenką, niedziela minęła więc rodzinnie. W międzyczasie Adrian po raz drugi zaprezentował jasełka, a Igor... sprawił że opadła nam szczęka!
WY WIECIE JAK TA MAŁA CHOLERA ŚPIEWA?!
KURDE!
No śmy do dziś w szoku, a ja po raz wtóry słucham nagrania z dyktafonu.
Owe nagranie planuje Wam tutaj wrzucić, oczywiście za pozwoleniem mamy chłopaków!
Judit? plis plis plis!!!!
Adriankową pastorałkę też, ale muszę wyciąć dźwięk z filmiku. A jak to uczynić póki co nie wiem.
Wczoraj natomiast ponoć jakiś blu mondej czy cuś?
Ja jakoś się trzymałam. Za to net poległ i jak poszedł o szesnastej to wrócił do dwudziestej pierwszej...
A wieczorem na notkę już po prostu zabrakło sił...
Dziś od rana w bibliotece. Do końca stażu zostało zaledwie trzy dni...
Staż się kończy. Była już euforia, załamanie. Teraz mi nijako.
Ostatecznie kończy się konkretnie TEN staż, a moja przygoda z biblioteką trwa nadal...
Zwłaszcza, że z okazji 65 rocznicy powstania biblioteki wymyśliłam dla dzieciorków roczną akcję "Kartka dla biblioteki".
Przyjęło się na górze. Przygotowania trwają. Plakat, stanowisko, reklama itp. Co miesiąc będziemy kartki fotografować i fruu na naszego fejsa bibliotecznego!
Nawet ja czasami wymyślę coś "spoczi" ;)



DOPISKI SPECJALNE
1. Moja siostrzenica ma pierwszego zęba!!
2. Moja przyjaciółka jest stara!! Brygido, żyj nam sto lat! :***
3. ALE MRÓZ :o


Zdjęcie dnia:
Najfajniejsze (Igorkowe) stópeczki na świecie! 

6 komentarzy:

  1. No ja chętnie chłopaków posłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALEŻ MOŻESZ :* JUDIT

    OdpowiedzUsuń
  3. No Noelka pomysł cudny!
    A ja tam Ikeę mam na allegro, bo wszędzie cholera daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, dlatego wybrałam sie raz i nastepnym razem pewnie nie prędko... :(

      Usuń