poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta, święta


Święta idą. Dacie wiarę ?!
Jeszcze niedawno piłam mrożoną kawę z moją ciężarną siostrą na upale a tu już jutro Milenki pierwsza wigilia. 
Zaliczyłam dziś pierwszy służbowy opłatek (haha ;) i poszłam na wolne.
Mój kierowca nie będzie dostępny aż do siódmego stycznia więc nie miałam wyjścia jakby.
Ale nic to ! Nadrobić muszę parę spraw i zaległości. 
No i wszystkich przepraszam ale kartek świątecznych nie zdążyłam posłać. Miałam dwa zamówienia i zwyczajnie nie wyrobilam.
Szewc bez butów... I tak dalej!



I przepraszam za postój na blogasie. Musiałam nabrać do pewnych spraw dystansu i zatesknic do pisania...
Igorek dziękuje za życzenia. Trzeci rok życia ziemskiego płynie mu... Gadatliwie ;)
I dziękuje. Za wsparcie.
A tymczasem:
Wesołych świat, duzo zdrowia, szczęścia, miłości i słodyczy.
To moja druga wigilia z wami i coz ja mogę powiedzieć ? 
Jesteście cudowni... 
:-*

6 komentarzy:

  1. Tak jest, odpoczywaj, relaksuj się i korzystaj z wolnego. Radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Noel:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja z Elizą miałam termin na 1września i jak dziś pamiętam dopiero co pitą mrożoną kawkę z kumpelą pod koniec mojej ciąży, a tu proszę! Pyskująca, humorzasta 7latka :)
    Wesołych Świąt, takich wzruszających i rodzinnych!

    OdpowiedzUsuń