wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy rok...

Dziś sylwester.
No i dobra. Lubię bardzo!
A w ten będzie gwarno, całe dziadostwo moje przyjedzie!
Milenka nawet kreacje wybiera! ;))
Nie wiem jaki będzie Nowy Rok... Wie to tylko ten na górze. Niech będzie w jego rękach, to co ze mną. On wie dokąd mnie prowadzi.
A jaki był miniony rok?
Pełen zmian.
Dużo się działo, ale inaczej niż rok temu.
Nie będę jak rok temu robić podsumowań.
Do najważniejszych należą narodziny Mileny, mój obóz, zaczęcie stażu, spotkanie z Beatą, rozmowy telefoniczne z Martą i Kasią (choć z Kasią tośmy się właściwie nie nagadały zbytnio :P) i litry napoi i kalorii z Anetką.

I dużo zyskałam.
I trochę straciłam.
I wiele się nauczyłam.
Na przykład tego, że czasami zbyt pochopnie i ślepo nazywa się kogoś przyjacielem.
Ale... mimo to, po tym roku zostało ze mną dużo ludzi.
Cudownych ludzi.
I wiem, że nie każdy w Nowy Rok wejdzie z uśmiechem, w tym samym składzie.
Dlatego tak się cieszę.
Bo to rok w którym zamiast kogoś stracić to zyskałam.
A postanowienie dla odmiany po latach mam.
W nowym roku chciałabym... więcej się uśmiechać.
A życzę sobie zdrowia, szczęścia i cierpliwości, bo mam jej mało. Za mało.


A wam życzę byśmy za rok spotkali się tu znów w tym samym składzie (może i nawet większym? :)). Byście mieli obok siebie tylko dobrych ludzi, byście byli zdrowi.





... I żeby Was jutro bardzo głowa z kaca bolała! :P

Do siego roku!!

Wasza Noel :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, no i Ciebie też niech jutro boli głowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku Noel!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spelnienia Marzen w Nowym Roku Noelko!

    Mnie tam glowa bolec nie bedzie, bo siedzimy z malzonkiem w domu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to więcej się uśmiechać?! A ja myślałam Noel, że Ty to taka śmieszka jesteś :)
    No to teraz proszę o big smile i niech tak zostanie do końca roku, albo na zawsze-o jeszcze lepiej!
    Ja też Ci życzę wszystkiego NAJ! Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Martuś, staram się jak mogę, ale wychodzi różnie! :D

      Usuń
  5. Więcej uśmiechu zawsze się przyda, bo uśmiechnięta buzia jest zawsze w cenie :)
    Życzę Ci aby ten nadchodzący rok przyniósł Ci wiele nowych doświadczeń, umocnił istniejące przyjaźnie i być może stworzył nowe znajomości.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj


    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja Tobie życze tego uśmiechu !
    Ba - życzę Ci abyśmy się czasem mogły razem pouśmiechać . Nawet z dawką dodatkowych kalorii ;-)

    OdpowiedzUsuń