poniedziałek, 30 grudnia 2013

Change

Zdarzyło się to dnia wczorajszego.
I ja też nastrój miałam wczorajszy.
Toteż patrząc z politowaniem jak Młodszy Olson nakłada na siebie tony gładzi szpachlowej...yyyy...znaczy fluidu...

Wyznałam:
"Ola, mój blog jest taki mało atrakcyjny."
MO spojrzała na mnie z politowaniem i lekką kpiną


Po czym jak nie zacznie litanii!
Po pierwsze: Mój blog jest nudny, bo się nie staram.
Po drugie: Bo jest za mało zdjęć. Moich (Konsternacja na twarzy Noela, bo co jak co, ale blog ma przyciągać a nie odwrotnie)
Po trzecie: Za mało zdjęć jakichkolwiek! Świat idzie do przodu! Technika idzie do przodu! Każda diva ma instragram! Zakładasz instagram!
Po czwarte: Jak założysz instagram to nawet zdjęcie kubka z misiem puchatkiem będzie zajefajne!
Po piąte: CO?! NIE  TAGUJESZ BLOGA?! OLABOGA,OLABOGA! Skandal, skandal!

Po szóste: (Na mój wyraźny sygnał, że pyskuje), cytuje: "Prawda boli frajerze!"

Z tego szoku nawet jej nie opierniczyłam! Nie zdążyłam.
MO dostała słowotoku, mimowolnie się rozkręcając, aż rumieńca dostała, gestykulując żwawo, czekałam aż w gębę dostanę!
Dostałam garść porad.
Bloga trzeba rozreklamować! Urozmaicić! Ubarwić! Ujednolicić!
"Ja nie czytam twojego bloga, bo jest nudny!" usłyszałam, gdzieś między piciem herbaty a zbieraniem szczęki z podłogi.

Zaniemówiłam.
Zawstydziłam się.
Kajałam.
Przepraszałam!
Porobiłam szereg dziwnych zdjęć na instagrama co go założyłam!
I nawet pozwoliłam położyć sobie gładź szpachlową...eee...znaczy fluid, no kurde wiecznie mi się myli na gębę!
I podziękowałam jeszcze!
Bloga tagować zaczęłam! (Dwieście notek...dajcie spokój...)
"Bo potem jak wpiszesz w google Igorek to wyskoczy twój blog i będziesz sławna!"
No.
Cóż. Skoro tak prawi, to będę słuchać... Zresztą boję się nie słuchać!
A teraz na wszelki wypadek wracam do szafy, a nuż znowu mnie kto opitoli!



18 komentarzy:

  1. Ja pierniczę, Noelka... Co to jest instagram i co do cholery znaczy "tagujesz"???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszę odpowiedzieć! Tagi to etykietki. Taki spis treści. Potem sobie dajesz taki spisik u boku i jak klikniesz na "Igorek" to Ci wyskoczą same Igorkowe posty!
      Natomiast instragram...
      To jest taka stronka na którą przesyłasz zdjęcia bezpośrednio z komórki...np kubka z kubusiem "fufatkiem" :P

      Usuń
    2. Mialam zadac tez same pytanie (znaczy sie o ten instagram , bo "tagowanie" znam), ale Marta mnie uprzedzila. ;)

      Usuń
    3. Agatka, serio? A ja głupia myślalam, że w Hameryce instagrama każdy zna i ma! :D

      Usuń
    4. Hehe no padłam :) Ja stwierdziłam, że prędzej padnę trupem niż założę konto na fb, ale jak pójdę kiedyś w końcu do pracy i wszyscy będą mieli tylko nie ja, to będę musiała pasć i załozyć.

      Usuń
    5. No a zdjęć oczywiście poprosimy więcej, tylko na blogu a nie na tym cudzie.

      Usuń
    6. Mia! Załóż fejsa! Fajna sprawa! No i nie musisz sie tam cała uzewnętrzniać! :PP
      Ale my mamy tajną grupę blogową i Cię dołaczymy, hihihi :D

      Usuń
    7. A zdjęcia będą.
      Kubka,
      misia,
      zeszytu, heheheh :PPP

      Usuń
    8. Tak czułam, że to tagowanie i instagram to nic dobrego... Ja na fb już się gubię, a co dopiero przy takiej technice... I co, że to niby ma bloga ulepszyć i miliard wejść dziennie? No kurczę, to będę musiała się przeprosić z nowinkami... Jezusie, a gdzie można kupić ten kubek z puchatkiem? Bo ja mam tylko jasia, a to się chyba nie liczy?

      Usuń
    9. Ten kubusiowy kubek to chyba tak... przez przypadek w tym moim domostwie się znalazł... Jaś mówisz? Rozwiń! :PP
      Z tagami to wiesz... będę mieć wygodę. Jak Igo dorośnie to mu będe chciała pokazać notki a on mi na to powie "Co za dyrdymały! Dialogi mi pokaż, o Boshe!"
      Więc ja wcisnę tag "Dialogi" i już, honor ciotki uratowany... :PPP
      A tak poważniej...tagowanie to zarąbisty zapychacz czasu! :PPPPPPP

      Usuń
  2. Noelka, wiesz, to Twoj blog, wiec robta se w sumie co chceta... Ale wiesz, jak wprowadzisz tu za duzo nowinek i techniki, to ja sie zwyczajnie pogubie!!! Nie strasz mnie juz Noel zadnymi instagramami, no!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę! Tak tylko troszkę coby urozmaicić, ale nie za dużo bo inaczej to by nie był już mój blog! :D

      Usuń
  3. skonczylo sie pindu... pindu... do roboty :D

    Ruda sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już wiem po kim to takie wyszczekane!! :P

      Usuń
  4. Więcej zdjęć! Więcej Noelki! Więęęęęęęcej!! :D
    Olson ci podskakuje, ale to żadna nowość. Na dywanik z nią! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha bo Olson to taka fik fik!! :DDD
      Więcej zdjęć Noelki?! Jezu, nie wiesz co gadasz!

      Usuń
  5. Ahahahahahah czytam ten post już któryś raz i leżę ze śmiechu Olson żądzi...pika....pika
    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  6. Uspokój się, bo nas jeszcze porazi prądem!! Hahahah :D

    OdpowiedzUsuń