piątek, 1 listopada 2013

Igotkowe dialogi!

Część nie wiem która, bynajmniej nie ostatnia, bo dziecko moje (Cicho siostra! :P ) jest gadatliwe.
Jak przystało na moją rodzinę ;))



Zbieram się do biblioteki. W pokoju obok do przedszkola szykuje się Igorecki. Moja mama wnosi mojemu tacie śniadanie na gorąco.
Igor: Ne chcie mensio!!-Krzyczy kompletnie oburzony Igorek
Babcia: A co chcesz?
Igor: Kamapke...
________________
Ola: Jesteś przedszkolak?
Igor: Ne! Gigol!
________________
Igor porwał mi coś z biurka. Lata jak szalony i ucieka, gdy prosze by odłożył śpiewając:
Igor:To jeeeśt moje!! To jeśt moje!!!
Ola:Od kiedy?
Igor:Dzisiaj!!
________________
Igor:Pijes kawee?
Dziadek: Tak.
Igor: Ja tes kce!
________________
Na widok mojego kierowcy:Dzien dobji.
<333 p="">_______________
Igor: Śto jat!! Śto jat! Niech zije, zije nam!!
Ja: Igor kto cie nauczył śpiewać?
Igor:Simon!!!
_______________
Jakiś czas potem
Ciocia Kasia: Igor? jak było w przedszkolu?
Igor: Fajnie!
Ciocia Kasia: Rysowałeś?
Igor:Ahaaa
Ciocia Kasia: A co rysowałeś?
Igor: Kółko.
Ciocia Kasia: I co jeszcze?
Igor: Ksizik.
Ciocia Kasia: A kto cie nauczył?
Igor: Simon...
_____________
A Szymon, kolega Igotka nie próżnuje bo:
Igor na widok tapety Oli: Sejce!
Ola: Skąd wiesz, że serce?
Igor:...Simon.
_____________
 Igor: Gdzie mama?
Ja: Sprząta dziś w kościółku.
Igor: Chiba nie!
____________
Ja do psocącego: Igor! Zachowuj sie! Ile ty masz chłopie lat?
Igor z figlarnym uśmieszkiem: Ćtejiii!
____________
A na koniec hit-Igor walczący.
Nie wiem co mu jest, ale od jakiegoś czasu na widok siedzącego spokojnie brata natychmiast podlatuje i złowrogim, ostrzegawczym głosem warczy: DUDUUUUU! Ja tu siedzeeeee!
Znaczy sie-poradzi sobie w życiu chłopak ;)


18 komentarzy:

  1. Bystrzak maly... ;)

    Najbardziej sie usmialam z tego "moje" - wypisz wymaluj Bi!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa, czekam aż mi każe spierdulkać z własnego wózka :DDD

      Usuń
  2. hahaha słodziak nasz mały daje czadu :-)
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki On jest słodziak... powiedz CIOCIA MARTA...
    CIOCIA MAJTA <3

    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie Dzieciowe dialogi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to się uśmiałam :) ah te Dzieciaki, a widać, że Szymon to ważny gość dla Igorka :)
    Noelka, wiesz co u Anety? Zapracowana, czy grypa Ją rozłożyła na całego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta zapracowana- ale powiem zeb się odezwała, bo publika szaleje z tęsknoty :DD


      Noelka

      Usuń
    2. Hehe, no może jeszcze nie szaleje, ale już blisko :) Dzięki za informację!

      Usuń
  6. hahaha. Uwielbiam takie dialogi:)) A tych dialogów pewnie będzie jeszcze przybywać, a przybywać:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj poradzi sobie chlopak,poradzi!Uwielbiam takie dialogi z dziecmi;)Pozdrawiam Cie Noelko serdecznie;)*

    OdpowiedzUsuń