czwartek, 21 listopada 2013

Ale...


Nie samym pesymizmem człek żyje.
Cieszy fakt że niedługo święta.
Cieszy fakt że Igor wrócił do przedszkola bo łatwo nie było.
Zaczęło się grypą żołądkową a skończyło zapaleniem jamy ustnej. Małemu obsypalo nawet usta. Ku mojej rozpaczy nie uśmiechał się tak często. 
I mam nadzieję że już nigdy więcej. Bo widok miniusia placzacego z bólu nad ukochaną szarlotka był... Okropny. I okropny był fakt że prócz medykamentów nic nie można było zrobić. Tylko czekać.
Napisali z Adkiem listy do Mikołaja. Się wie że wziął. Problem w tym że mi go nie pokazał i teraz sam się pomeczy nad realizacją ;) Ja umywam rece!!
Ho ho ho !!



W bibliotece ok. Staram się. Daję z siebie wszystko. Nawet jak czasem chwyci len to na krótko. Zaraz ktoś daje mi nowe zajęcie. I wcale mi to nie przeszkadza... 
Lubię to co robię i z ochotą zabieram się do pracy. I takim sposobem dziś np wprowadzilam dwadzieścia dwadzieścia książek do nowości, wypozyczalam książki i aktualizowalam stronę.
Jutro już umowilam się z moją opiekunka stażu na naukę wprowadzania nowych woluminów do systemu.
Chłe Chłe Chłe !



I co jeszcze ? Jestem w trakcie realizacji mojego własnego wyzwania co się zowie: Miesiąc w obiektywie.
Ale cudów się nie spodziewajcie. Moje nudne życie plus marne zdjęcia zrobione tosterem... y... znaczy komórkowym aparatem są kiepskie.
Ale czy to waaazne ?


Ps Planuje opracowanie mapki trasy blogowej tak żeby z każdym moim czytelnikiem wypić kawę.
I planuje się wyrobić do pięćdziesiątki...
To od kogo zacząć ? :-P

10 komentarzy:

  1. Nie liczy się jakość zdjęcia, ale sama frajda ze zrobienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nati uwielbiam Cię:)) Mapka trasy blogowej świetny pomysł:) Cieszę się,że z Igorem już dobrze. To pewnie długie były te listy do Mikołaja. Już jestem ciekawa tych zdjęć:)) Dobrej nocki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. zacząć możesz ode mnie:)
    ze zdjeciami dziewczyny mają rację, nie ważne jakiej jakości zdjecia i czym robione liczy sie frajda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra! Strzeż się bo nadchodzę :DD

      Usuń
  4. Mapka to genialny pomysł! Jestem całkowicie za :)
    Wyzwanie też fajne - kolega zrobił sobie 365 zdjęć - też ambitnie.

    Pozdrawiam - http://aleksander-odkrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 365 zdjęć? U mnie nawet chyba 30 nie będzie bo nie codziennie pstrykam, a jedynie jak mam natchnienie ;)

      Usuń
  5. Wow, Noelka-mapa to czadowy pomysł! Ja zapraszam na kawę i tiramisu dyniowe :) Tylko się zaanonsuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj swe miasto niewiasto...
      hehehe, wzięło mnie na rymy :DDD

      Usuń