niedziela, 13 października 2013

Rękodzielniczo...

Jako, że siostra młodsza potrzebowała kartkę dla dnia nauczyciela to musiałam w końcu przeprosić się z moim istnym pirdolnikiem hobbystycznym.
Tak więc pojojczyłam, poleniłam się, nakreśliłam w głowie plan.
No i otworzyłam pirdolnik. Papiery powyłaziły z koszulek, naklejki luzem, wycinki luzem.
AAAAAAAAAA! To nic że sprzątałam miesiąc temu. Nie umiem zachować porządku i już.
Z braku laku i z braku czasu (Kartka jak zwykle odłożona na "potem" tj na ostatnią chwilę.) wzięłam się i powstała ona:
Mało nauczycielska, chaotyczna. Ale moja.
I tym samym prosze państwa postanowiłam się pożegnać z blogiem numer dwa. Nie zdał on u mnie egzaminu nic a nic. Wolę mieć kartki i pisanie w jednym miejscu.
A jeszcze wcześniej powstało (no dobra, nie powstało do końca, bo się poddałam) pudelko z decoupage. Tylko... Chi, chi, chi! Cha, cha, cha!
 Na drugi raz pamiętać muszę o gąbce do kleju, dwóch warstwach farby, oraz uprzednim potraktowaniem powierzchni papierem ściernym.
Wytnie się. :P Nauczę się.
...Chyba?
...A już jutro po trzynastej biblioteka.
Tym razem nie jadę tam tylko w celu wycieczkowo-książkowo-rekreacyjnym a w sprawie wręcz służbowej...
Bo ja proszę państwa jadę podpisać umowę. Umowę o staż.
Tralalalala ;) Kciuki potrzymacie? ;))


21 komentarzy:

  1. Tralalalaaaa trzymamy kciuki licze na dostawy super ksiazek dla mnie.
    ps pirdolnik/. czad chłe chłe
    kasiek z M

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba! Pewnie, że potrzymamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Pani a czy ja mogę zostać "klientem " ? Znaczy się - założyć sobie kartę ? Bo ja to tak chętnie bym skorzystała z pomocy TAKIEJ Pani Bibliotekarki ;-)
    Kciuki zaciskam już dziś ;-)
    I ciesze się razem z Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiste, oczywiste!!! Karta musi być! :))

      Usuń
  4. Z tego wszystkiego zapomniałam powiedzieć ,że kartka jest super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta karteczka *-*
    A kciuki trzymam i to mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, w jednej ręce kciuki za Anetkę, w drugiej za Ciebie... :) rąk mi już zaczyna brakować!No Kochana, podpisanie umowy-ważna sprawa!
    A kartka super. No i ten porządek-hmm, to też nie jest moja najmocniejsza strona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządki są nudne i nie artystyczne :PP a kciuki trzy u...nóg :D

      Usuń
  7. Trzymam mocno! Bardzo mocno! Chociaz teraz to juz moze byc po wszystkim!!! :)
    A kartka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka:)) Kciuki trzymałam,a jakby inaczej, jedynie brak czasu na komentowanie było:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, gratuluję rozpoczęcia praktyk:)
    Zapraszam na mój blog- jola2243
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń