sobota, 5 października 2013

O kruca fiks!

Jak zimno!!!!
W szoku jestem! I to w uzasadnionym -zważywszy na fakt, jakoby rok temu byłam o tej porze na spacerze.
I słoneczko świeciło...
I niebo niebieskie...
I liście szeleściły...
I w tym roku-a i owszem jest podobnie.
Słońce świeci, niebo niebieskie... a temperatura jak na Syberii.
I padł na mnie blady strach. Bo skoro JUŻ jest tak zimno, to jaki będzie listopad, grudzień, styczeń??
Jeśli teraz, już niedługo przyjdzie zima to oznacza, że na święta śniegu nie będzie...
To znaczy będzie! Ale na wielkanoc, jak tego roku...
Mówił ktoś coś o globalnym oświetleniu? To niech przyjedzie do pipidówka mojego i spróbuje posiedzieć na podwórku bez ton kurtek, czapek(ble!), swetrów,szalików i rękawiczek...
BLE!!
No nic. Pozostaje mi ratować się gorącą herbatą, toną odzieży i dobrym humorem...
Jak to dobrze, że część zimy przyjdzie mi spędzić w cieplutkiej, przytulnej bibliotece <3 br=""> Kochani!! Bardzo wszystkim dziękuje! Za życzenia i słowa wsparcia. Za maile, telefony, smsy, komentarze. Ukoronowaniem mojej dwudziestki była wirtualna czatowa impreza :))
Humory dopisały! Mój  przede wszystkim. Bo świętować z takimi ludźmi... Jestem szczęściarą i tyle :)) W tym momencie nie było kabli, komputerów, ani tych dzielących kilometrów... Były One
Dziewczyny! Jesteście najlepsze :* 
I tylko kilka dziewczyn nie mogło być z nami... Ale nic to! Siły wyższe... :( Ale nic to! Jasne jest, że sobie odbijemy!  :))
Prawda dziołchy?!
Buziaki, zmykam do parującej herbatki!!! :))

23 komentarze:

  1. A mnie się czat nie chciał zalogować i non stop mi wyskakiwał jakiś komunikat i nie chciało mnie wpuścić ;/ A pogoda świetna ;D ja właśnie sobie śniadanie jem i zbieram się na studia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej :(( nie wiedziałam! trza mnie było opieprzyć na priv!! :)))

      Usuń
    2. Podejrzewam, ze to nie Twoja wina, tylko zabezpieczeń mojego kompa ;D

      Usuń
  2. Mówisz , że u nas zimno ? Cholera a już miałam zwlec swoje zwłoki z łóżka . No ale ono takie ciepłe .
    Wiem , wiem , widzę która jest godzina . Ale mam zaległości z "leżakowanie " i blogowanie . No i jeszcze tego zimna nie lubię .
    I nawet globalne oświetlenie nam nie pomoże ;-)
    A Ty Mała nie wywołuj zimy na wiosnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha! O Boże, nie zauważyłam literówy. :DDD a co tam! zostawiam- dla potomności

      Usuń
  3. A a propos nieobecności na Twoich urodzinach - koniecznie to sobie odbijemy .
    Myślami byłam wtedy z Wami , ale niestety ręce na klawiaturze wystukiwały tylko cyferki w excelu. Niemalze do białego rana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę... mam nadzieję, że wypłata Ci to zrekompensuje!

      Usuń
  4. Co do globalnego ocieplenia - to właśnie są jego efekty... Zanikanie pór roku pośrednich (jesień i wiosna) na rzecz zimy i lata (stąd takie właśnie temperatury - Syberyjskie jesienią/zimą i tropikalne wiosną/latem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sprawdza się stwierdzenie, że nie długo będziemy mieć tylko dwie pory roku... :-/

      Usuń
  5. A u mnie nawet pogoda była;p. Rano się poubierałam na mecz, a jak zajechaliśmy na boisko to już się ciepełko zrobiło. To ja dziękuję,że wymyśliłaś czat imprezowy, było super:)) Buziole:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD
      byle do poniedziałku :))) i znów dzień czatu :DD

      Usuń
  6. U nas też już zimno;/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimno wszędzie i szaro ;( , wczoraj było słońce , dzisiaj zginęło . Noelko , fajnie piszesz :D , pozdrawiam cieplutko ^^ !.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie jakos wiadomosc o masowej imprezie ominela... :(
    U nas w sobote bylo ponad 20 stopni! ;) Ale wczoraj juz "tylko" 17 i caly dzien lalo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo na dniach miałam pisać do Ciebie maila, w tej sprawie. Czat jest nadal (założyłam go na blogu) i chce go prowadzić co tydzień, ale wy macie zmianę czasu chyba? więc musimy się podpasować :))

      Usuń
    2. nie zmianę tylko różnicę! Ciamajda jestem

      Usuń
    3. Nooo, 6 godzin, wiec wszelkie imprezy sa dla mnie wczesniejsze. ;)

      Usuń
    4. Nic to! Kiedyś zorganizujemy wcześniejsze spotkanie!!!

      Usuń
  9. A u mnie na Warmii już przeszły przymrozki i jest cieplutko :)))) więc zapraszam na spacery po Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas już też jest cieplutko-chyba odgoniłam wstrętną pogodę... :))
      A za zaproszenie bardzo dziękuje!! :)

      Usuń