środa, 23 października 2013

I fajnie mi... ;)

Taaa...
staż jest super!
Przychodzę o dziewiątej-kończę przed trzecią!
Wokół mnie gwar. Obmyślamy w bibliotece jakieś ozdoby jesienne.
Kawa na biurku, pikanie czytników.
Książki pachną, dzieci chichoczą, klawiatura się tłucze...
Staż w tej bibliotece, to coś cudownego.
Wreszcie czuje się doceniona... I taka dorosła...
Wczoraj miałam drugi dzień stażu, a moja opiekunka stażu zostawiła mi całe stanowisko. One wraz z drugą bibliotekarką poszły do magazynu czegoś szukać. Ja zostałam w bibliotece.
A razem ze mną tłum ludności.
    -Poproszę ksiązkę taką i taką...
    -Czy mogę to zeskanować?
    -Proszę pani? mogę na kompa?
    -A ja na playstation?
    -A ma pani "Antygonę"?
I wołałam panie bibliotekarki tylko trzy razy, bo paru spraw nie wiedziałam jako początkująca. A wszystko trwało około 25 minut. I obsłużyłam wtedy łącznie osiemnaście osób. Wyszli z uśmiechem. To chyba nie było tak źle? ;)

Natalia! Potwierdź :P

28 komentarzy:

  1. no no no... :D

    Ruda sis

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że dasz radę, boś dzielne Dziewczę! świetnie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :* dzięki za niedzielne wsparcie:D

      Usuń
  3. No i brawo!
    Super!
    Ależ bym sobie postażowała w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej hej pięknie Ci to idzie ;-)
    Mała Si

    OdpowiedzUsuń
  5. duma mnie rozpiera :*
    blond sis

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie notki to ja uwielbiam:)) Pełno w niej radości, pozytywnej energii:)) Buziole:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze już taka tam obeznana byłaś, jakbyś nie była na stażu 3 dni, a z 3m-ce na biedę! ;) Super :) Dzięki za miłą obsługę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Braaaavo:) gratuluję ogromnie i bardzo się cieszę:***

    OdpowiedzUsuń
  9. No jeszcze chwila i Panią Kierownik zostaniesz, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihiihih, nie to wykształcenie Mio :D

      Usuń
  10. Suuuuuuper...... moje gratulacje Noelko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I fajnie mi też . Że Tobie tak fajnie ;-)
    I przyjadę sprawdzić " standardy obsługi Klienta " . I opinię zamieszczę na blogu - a co !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie, Anetka, jedz i sprawdz czy Noelka nas tu cos nie kreci! ;)

      Usuń
    2. Ja kręcę?! Ja?! Taka miła, grzeczna Noel?! :PP

      Usuń
  12. Swietnie! Czyzbys odkryla wymarzona kariere??? No to teraz juz tylko maturka, studia bibliotekarskie czy jakos tak i... O Jezuuu... Pomyslalam, ze mialabym znow 5 lat studiowac i az mnie zmrozilo... Nie chcialoby mi sie! :)
    Ale Ty mloda jestes, dasz rade! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się właśnie na razie nie chce... i w tym problem :PP

      Usuń
  13. No widzisz, jak człowiek zdolny to wszystko mu ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń