poniedziałek, 19 sierpnia 2013

W skrocie.

  1. Dobrze że jestem dziś w bibliotece, bo inaczej bym pewnie się zbierała z notką jakieś dwa tygodnie. A zamiast tego dostaniecie notkę punktówkę. (nowy nurt literatury sasasasa ;))
  2. U mnie dobrze i dużo się dzieje.
  3. Milenka jest śliczna.
  4. Igor rozgadany.
  5. Adrian drugoklasista.
  6. Ola na słowo "szkoła" idzie mnie bić.
  7. Dziś wybywam do Anetki.
  8. Za trzy tygodnie obóz.
  9. Ostatnio moje nogi robią mnie w konia i straszą jakimiś plamami, czy odleżynami. Phi. Niech te plamki sobie spadają na drzewo. Przez nie mama mi kazała polegiwać. A ja nie lubię!
  10. Idą upały...
  11. Więc jak już mówiłam-jestem w bibliotece, ale nie robię nic.
  12. Starzeje się może?
  13. A nie! Przepraszam! Zepsułam komputer.
  14. A potem naprawiłam.
  15. Bo wiecie, że jak się przyciśnie ctrl i strzałkę to ekran robi fikołka?
  16. No serio. Zróbcie taki myk. Fajnie można komuś zrobić żarcik.
  17. Akurat mnie to doprowadziło do zawału.
  18. Za to mój komputer wczoraj naprawiłam. Cytuje tatę "Śmiga jak nowy!" :D:D:D
  19. No dobra.... Jakby nie szwagier i jego pouczenie, że dysk należy fragmentować to by był jaki jest. No. To pamiętajcie! Defragmentujcie dyski!
  20. ...Dobra. Czas zakończyć notkę. Zaczyna mnie przerastać.

10 komentarzy:

  1. Punkt 15 do wypróbowania :) Ale mam w domu informatyka, On się nie nabierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O buu:( to wypróbuj na Elizie...
    hihihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moj mąż a Twoj szwagier to juz tym bardziej na 15 sie nie nabierze...
    to wlasciwie moj prywatny administrator mojego komputera i... nie tylko... :D

    Mili jest maleńka, Igor gada jak stary (i uwierzcie nadrobił zaległości za 2,5 roku w dwa tygodnie), a Aduś nadal na 2 górne lewe dwójki- no ale jak on mi wytłumaczył " nie trzeba się przejmować ciociu, bo będe miec aparat na tym zębie i nie koniecznie musi go wyrwać... chodź generalnie ten ząb sm mu już wyłązi...:D"

    Nati zrzedliwa, Ola upierdliwa... Tika idzie się pokroić... a Czarna w połogu... :D

    OMG !!! właściwie to tylko ja jestem "noramlna"... :D

    RUDA SIS

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ale optymistyczny wpis, aż sama się do siebie uśmiechem, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze : ogromnie gratuluję siostrzenicy:-) cos czuje że ją rozpuścisz, że ho ho :) !
    po drugie : te punkty to taki cwany pomysł ;P ale fajnie, że coś piszesz, ja mam w ogóle posuchę myślową i nie mam siły nic sklecić :)
    po trzecie : ale masz ładnie na blogu !
    ps. a tego fikołka to komuś sprezentuje :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :D rozpuszczę, a jakże! :D
      A punkty są dobrym pomysłem, gdy nie da się w jedną całość zawrzeć tego czego się chce powiedzieć :D

      Usuń
  6. No, z Ciebie Noelka komputerowiec plena geba! Ja tam nic w kompie nie naciskam (chyba, ze niechcacy koslawe paluchy sie zeslizgna), bo i tak co i rusz dostaje zawalu jak "zrobi" mi sie cos podejrzanego! A jak zepsuje, to juz solidnie, sama nie naprawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :D do komputerowca mi jeszcze daleko:D

      Usuń