poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dzieje się, oj dzieje

Kochani! Na wstępie dziękuje za pytania. Niektóre z nich się powielały i zmuszona byłam je usunąć, odpowiedzieć na nie tłumnie. Na razie jest ich zaledwie 10 dlatego proszę o pytanie w dalszych ciągu :-D. Mam nadzieję uzbierać ich dużo. Za półtora miesiąca mija rok tutaj. :-)

Tamten tydzień był pracowity. Chłopcy, biblioteka, kartka, spotkania, zaległości książkowe. ( Nawet JA je mam :-)) 



Jednym ze spotkań było spotkanie z Anetką. Nasz mini zlot blogowy. Była kupa śmiechu, urocze kociaki Anetki, kupa pyszności i marzenia :-). A w trakcie spotkania zadzwoniła Martunia. Nie mogłyśmy się nagadać. 


Cudownie było cię usłyszeć matko numer cztery :-*

Dzisiaj przyjechał do mnie pan ankieter.
Poproszono mnie o wypełnienie ankiety nt mojej oceny gminy. Oj tak ! Miałam tu do gadania! Walka o dowóz, brak stowarzyszenia dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin czy problemy z dowozem. Pan bardzo miły i konkretny. Oczywiście zgodnie z prawdą powiedziałam też że ludzie z gminy są dla mnie bardzo mili. Że obecnemu burmistrzowi zawdzięczamy bardzo bardzo wiele. I że obydwie- Ja i moja mama wierzymy że moje problemy są przejściowe i wkrótce jakoś się rozwiążą. I tak ma być :-)


A potem zabrałam się za sprzątanie w pracowni karteczkowej. Mój " majątek" w ostatnim czasie trochę się poszerzył i konieczne było przeniesienie do dwóch pudełek :-)


Jutro w planach dwie kartki. Wcześniej jednak jadę do biblioteki gdzie uczestniczę jako wolontariusz w zajęciach ekologicznych dla dzieci. Aa potem rozmowa rekrutacyjna do szlachetnej paczki. W tym roku będę mieć więcej obowiązków.
I wiecie co? Fajnie mi z tym :-) :-)

10 komentarzy:

  1. łoooo MATKO... rozmowa rekrutacyjna... toz to będa Ci na chamca gembule zamykać... dla świetego spokoju cie przyjmą...

    TO mówiłam JA Ruda Sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha no przecież nikt tak nie dogaduje jak Ty, ty ruda zouzo :P

      Usuń
  2. Rozmowa rekrutacyjna? Ok... może to jednak potrzebne, nie znam się ^^"
    A co do zajęć, to fajnie jest ich mieć trochę, wtedy człowiek się nie nudzi i nie myśli za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, rozmowa polega na indywidualnym poznaniu wolontariusza przez koordynatora akcji:)

      Usuń
  3. Tobie rekrutacja nie jest potrzebna. Kto lepiej się spisze w Szlachetnej Paczce jak nie Ty ???
    A Pan Ankieter mam nadzieję usłyszał parę słów prawdy . I oczywiście liczę na to , że ta ankieta nie wyląduje w koszu . I że jest robiona po "coś" .
    Fajnie jak tak dużo się dzieje. I fajnie jak są plany ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że moje słowa dadzą do myślenia... Powiedziałam co myślę i jestem dobrej myśli, a nawet nowe pomysły przychodzą do głowy :))

      Usuń
  4. Oby ta ankieta cos dala! Niech gmina ukroci troszke sute bonusy dla Pana Burmistrza i innych urzedasow, to i dowoz dla osob niepelnosprawnych bedzie dofinansowany! To skandal, zebys musiala rezygnowac z wymarzonej szkoly tylko dlatego, ze oni nie potrafia zorganizowac dowozu!
    Wkurzylam sie, o! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokooojnie, Noelka walczy i działa! :D

      Usuń
  5. Czyli COS sie dzieje:)
    Noelko, zostawilam u Marty 3 drobiazgi do kartek, lub zakladek-czy to juz do Ciebie dotarlo??
    Moze w stresie chrzcin zostalo zapomniane? :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń