niedziela, 14 lipca 2013

W WIELKIM skrócie:

  • -Żyje.
  • -Tylko mam aftę w gębie i jeść dużo nie mogę (i dobrze)
  • -I ogólnie to mam ciśnienie niskie i samopoczucie zmienne.
  • -Dziś czułam girę mojej siostrzenicy dotykając brzucha. Super sprawa!
  • -Idę na warsztaty rękodzieła.
  • -Gdzie jest słońce?!
  • -Czytam dwie książki na raz
  • - Czekam na potomka królewskiego-brytyjczycy bądźcie dumni!
  • - Ogladam z Madzią telenowele z dzieciństwa
  • -Zapuscilam paznokcie.
  • -Ogólnie to się cała zapuscilam;-)
  • - Muszę posprzątać pracownię
  • - I zrobić kartkę
  • - I hiszpański powtórzyć
  • - I butelkę zrobić
  • - I na planach się kończy ;-)

I tak mi mija...

6 komentarzy:

  1. O, ja tez sie zapuscilam i ogolnie to dobrze mi z tym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy jesy tekst "paznokcie zapuściłam- cała sie ogolnie zapuściłam" HAHAHA


    Ruda sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie śmieszne! Prawdziwe! :PPP

      Usuń
  3. a miałam Ci sie do brwi dorwać....hmmm udało Ci się ale nic straconego :-)
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam Ci brwi. Własne masz! :P

      Usuń