piątek, 5 lipca 2013

W odpowiedzi na... Liebster blog!

Agatka zaprosiła mnie do gry w liebster blog. Nie jestem dobra do stwarzania pytań, więc zamilknę i spytam przy okazji ;) mam nadzieję Agatko, że się nie pogniewasz! :D


1. Komputer stacjonarny czy laptop? Komputer stacjonarny do pracy. Laptop do pogaduch.
2. Kawa czy herbata (czy wino, piwo, rum, ogolnie ulubiony napoj)? Herbata jest jednym z moich uzależnień, ale... Kawą też nie pogardzam. Koniecznie z mlekiem! ;)
3. Ksiazka czy e-book? Książka. Można zabrać ją wszędzie, czuć zapach, słychać szelest papieru...

4. Hobby? Cardmaking i decoupage
5. Jak duza planujesz rodzine? ;) Dwie córki, dwóch synów, pies i tchórzofretka :D


6. Jesli masz samochod, jestes raczej kierowca ostroznym, czy piratem drogowym? ;) Hahahaha. Samochodu nie mam ale gwarantuje, że swoim pojazdem nie szaleje zanadto! :D
7. Ukochana zabawka z dziecinstwa? Lalki:Zuzia i Emilka. 
8. Jaka cecha Twojego charakteru najbardziej utrudnia Ci zycie? Lenistwo i słomiany zapał


9. Latem lubisz sie opalac, czy wolisz paradowac jako "corka mlynarza"? ;) Nie lubię się opalać, ale zawsze coś złapię. ;)
10. Jestes zwolenniczka malzenstwa, czy nie przeszkadza Ci zwiazek na "kocia lape"? Ślub. Ale tylko ten w kościele. Cywilny jest dla mnie bez sensu...

11. Lubisz swoich tesciow (jesli ich masz oczywiscie), czy trzymasz sie od nich jak najdalej? :) Mam nadzieję, że swoją teściową polubię. I odwrotnie.

14 komentarzy:

  1. Zabawne ;) tak teraz czytam odpowiedzi na te pytania i właściwie na ponad połowę odpowiedziałabym identycznie! ;D Chyba Natalie tak już mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i kup sobie jeszcze kurzofretke do tej rodzinki :-p
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Noel super z Ciebie babka!A zabawa bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D Czym sobie zasłużyłam?!

      Usuń
    2. Noel wszystkim!Za caloksztalt:)***

      Usuń
    3. Dziękuje więc :***

      Usuń
  4. :D Nati Pepsi czy chipsy...

    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz, nie zadawaj mi trudnych pytań! :PPP

      Usuń
  5. Wow - czwórka Dzieci. Ambitnie :-) Daj Ci Panie Boże. I chłopców i dziewczynki i siły :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lo matko, czworo dzieci??? Ja wymiekam przy dwojce... ;)
    A pod osemka podpisuje sie obiema rekami! Co prawda mnie najbardziej dokucza niesmialosc, ale slomiany zapal i len w doopie sa zaraz za!
    A za brak pytan i nominacji sie nie obrazam, kazdy bawi sie jak chce. Ja ostatnio tez nikogo nie nominowalam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest Agatko. Życie sobie a plany sobie. ;) Mam czworo rodzeństwa i wiem, że wielodzietność, to nie tylko sama radość, ale też ogromny obowiązek. A do tego jeszcze pieniężny problem. No i ja MUSZE liczyć się z tym, że może mi być ciężko mieć nawet jedno dziecko. Nie tylko fizycznie, ale przecież procedury adopcyjne w Polsce to gehenna. W grę wchodzi moja niepełnosprawność i jestem tego w pełni świadoma.
      Ale... kto mi zabroni sobie pomarzyć? ;)


      Wybaczasz? no to dobrze uff :D

      Usuń