środa, 31 lipca 2013

Tsa...


No nie mogło być. 
Nie mogło być że ja sobie na moją nerkę ochy i achy.
Bo moja nerka rzadko kiedy jest taka jak powinna.
...A że ją pochwaliłam to postanowiła mi wywinąć numer.
I dziś poczułam się źle. Gorąco jakoś nie było a ja jakoś czerwona i poty cisnę. Na termometrze 37,8. Na wszelki wypadek karze mierzyć Oli.
37 a nastrój nie chorobowy
No to sobie myślę: Iii upał jest, to dlatego.
Aż do wieczora gdy zaczęła mnie boleć dynka.
38 kruca fuks!!! 
Rok temu o tej porze było to samo...
A ja nienawidzę chorować :-(:-(:-(
Ale co ja mam do gadania? Mogę tylko leżeć i się lekami żywić.
Auuuuu!!!
... A żeby nie było całkiem pesymistycznie: 
Leże sobie i zdycham na okoliczność wyżej wspomnianą. I nagle wlatuje Igor


-Taja! Itaj!!

... Witaj kochanie :-D

18 komentarzy:

  1. O matko to trzymamy kciuki, żby to nie było nic poważnego a tylko lekkie przegrzanie silnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam Nati to już jak weteranka z tymi nerkami ,a pierwszy raz to Cie chyba tak wzięło na urodzinach u tzw dalszej sąsiadki Patrycji :-) heheh byłaś taka mała że musiałam Ci towarzyszyć wtedy :-p
    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, źle mówisz! Ja nie poszłam, bo tak mnie nera bolała, że nawet siedzieć nie mogłam! Poszłaś za mnie i zjadłaś moją porcję słodyczy! (No dobra, dużą część mi przyniosłaś) :D

      Usuń
  3. Noelko to szybkiego powrotu do zdrowia życzymy.Wracaj do zdrowia jak najszybciej bo nie możesz chorować przecież:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę no... Nie jest mi to na rękę!
      Buziaki:*

      Usuń
  4. Zdrówka Natalko:) Niech spada choróbsko z daleka od ciebie. Buziole:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze i tu mi się nasuwają słowa pewnej piosenki "mam tak samo jak Ty "... Z radością to ja jej nie spiewam . U mnie wieczorami 39, 8. I ledwo żyje. I nawet wylezec tego nie mogę. Jak już chorować to zimą ! Kiedy kołderka tak przyjemnie okrywa bolące kości. A teraz ??? Bierzemy się Mała w garść. Przecież byle przeziebienie nas nie zlamie ! Zdrówka ! Scigamy sie która szybciej wyzdrowieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do biegu gotowi i start!!! :))))

      Usuń
  6. eeee ja kojarzę inną wersje :-p
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowka dziewczyno, zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej no to sie narobilo;(Mam nadzieje ,ze juz dochodzisz do zdrowka.No I mam nadzieje,ze u Was nie ma takich upalow jak u mnie(dzis34 stopnie;).Miec temperature w taki upal to masakra.Zdrowka***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś nie lepiej!! Ale cóż! takie prawo lata!!

      Usuń