wtorek, 25 czerwca 2013

Ups

Powinnam się cieszyć bo :
-jestem zdrowa
- Mam cere niczego sobie(Noel,pacanie! Nie wywołuj wilka z lasu!)
-Bo niedługo wakacje
-Bo to JUŻ w poniedziałek odwiedze Beatę!
-Bo Milena zdrowa
-Bo Igor już taki kumaty i sympatyczny gość jest!
- Bo jutro biblioteka
-Bo mam tyle obowiązków że nie wiem do czego ręce włożyć.
-Bo mam cztery mamusie a wy nie !
-A o rodzenstwie nie wspomnę!
-Bo idę w czwartek na imprezę!
-Bo tak !
A ja? Dziwne dni mam ostatnio. Wypruta jestem,brak sił,nieustające uczucie że jakoś mi czegoś brak. A teoretycznie mam wszystko!
Czasami wstydzę się samej siebie gdy nie umiem się cieszyć z posiadania tylu dóbr...
Oby minęło.
I tylko się martwię bo ... Jeśli tak się zachowuje to może zmieniam się powoli w burczącą dwudziestoletnia starą pannę...?
...O Matko prze najświętsza!

24 komentarze:

  1. 4 Mamusie?! a co to za urodzaj:)?
    jak wszyscy zdrowi to się trzeba cieszyć!!:)


    ps. Noelko na cerę wypróbuj może serie Biały Jeleń.
    taniocha a skuteczna jak vichy.
    wiem bo ja mam cale zycie problem:)

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu tu zaglądam i sobie myślę -"ale Ty Noelko fajna jesteś:)".
    A poczucie humoru masz mega, tak trzymaj!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam fajna od razu... Całkiem...hm... Swoja ;)

      Usuń
  3. Ktoż to widział mieć aż 4 mamusie??? No wiesz ;D;D;D
    A co to za imprezka się szykuje, jeśli można wiedzieć? ;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezka niestety odwołana :(
      Ale co tam! Ja mam skłonność do tworzenia imprez w pieć minut :D
      Twoim planom wakacyjnym niestety nie dorównam farciaro :D

      Usuń
  4. Kochana a o "ciotce" zapomnialas ;) ?
    Sloneczko wyjdzie i swiat bedzie weselszy,
    cieszmy sie!!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Ciocia! Postanawiam poprawę! :* :D

      Usuń
  5. takich podpunktów to mozna wymieniac i wymieniać... Ty Nati to powinnaś emanować ciepłem dobrocią i chęcią do życia...

    a mamuska wystarczy mi jedna... niezastąpiona... i tobie tez powinna :P

    Ruda Sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnam, nie powinnam, bo nie jestem cyborg :P

      Usuń
  6. Teraz mi głupio bo Ty masz tyle obowiązków a jeszcze mi chcesz filmik zrobić, na następny raz to dobrze pomyśle niż coś się zapytam, bo potem biedactwo przeze mnie będziesz miała mało czasu. Buziole:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie CHCE i wcale mi to nie koliduje z planami, więc spoko spoko! :D

      Usuń
  7. Dziewczyno staropanieństwo to dopiero się gdzies koło 40 stwierdza :-) po prostu sie pogoda zepusła a ty jesteś czuła jak barometr :-p tyyyle masz rzeczy do robienia że aż pozazdrościć. P.S. gdzie tam imprezka może się wkręcę po cichu...Kasiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło czterdziestki? Uf, uspokoiłaś! :P

      Usuń
  8. Noel kazdy chyba znajdzie cos co go uwiera.Ogolnie to tyle rzeczy pozytywnych wipisalas,ze bilans i tak wychodzi na plus.No i tego sie trzymamy!Buzka***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Trzeba dostrzegać to co się posiada dobrego :)

      Usuń
  9. Ano widzisz, czasami tak właśnie jest, że niby wszystko gra, a w sercu i w głowie, jakoś tak dziwnie... Bo my kobiety to w ogóle dziwne jesteśmy :) Ale spoko Noelko, ja mam takie stany średnio raz w miesiącu a starą panną nie jestem, ot kobietą :) puchem marnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noelka, to nie sredniowiecze, zeby 20-letnia panna uchodzila za "stara"!!! :) Teraz ludzie sie hajtaja dobrze po 30-stce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalko jesteś Kobietą z krwi i kości ! Bo my Kobiety tak właśnie mamy. Milion powodów do radości, a jednak czasem jest nam źle. Po prostu smutno i już. Ten stan na szczęście mija. A słońce w tym bardzo pomaga. A już niedługo ma wrócić do łask. To i humorek się polepszy. Trzymaj się Mała i nie dołować mi się tam !

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahahah kocham Cię Ty moja stara panno:P
    Ja też ostatnio oklapłam, chyba rodzinne Słonko:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurza twarz, trzeba działać! :D
      :*** ja ciebie tyż! młoda :D

      Usuń